تعمیر اساسی جرثقیل ریلی 100 تنی ذوب آهن اصفهان

به گزارش آب مایه حیات، جرثقیل ریلی 100 تنی شرکت ذوب آهن اصفهان با موفقیت تعمیر اساسی شد.

تعمیر اساسی جرثقیل ریلی 100 تنی ذوب آهن اصفهان

به گزارش آب مایه حیات از اصفهان، سید فریدون کورنگی معاون مدیریت راه آهن و ترابری شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: جرثقیل ریلی 100 تنی با کاربرد در حمل ونقل ریلی مدیریت راه آهن وترابری این شرکت پس از سال ها در فرآیندی سه روزه با موفقیت تعمیر شد.

سید فریدون کورنگی گفت: جرثقیل ریلی 100 تن آلمانی نقش کلیدی در رفع کردن سوانح ریلی و بازنشانی وسایل نقلیه ریل رو خارج شده از خط راه آهن دارد.

وی گفت: در فرآیند بهره برداری زمان از متغیر های مهم است و در صورت بروز حوادث راه آهنی در منطقه ها حساس ریلی اولویت در مدیریت جمع آوری سانحه، ابتدا ایمنی و سپس زمان رفع کردن سانحه با کمترین خسارت ممکن به تجهیزات است تا خدشه ای به فرایند بهره برداری وارد نشود.

معاون مدیریت راه آهن وترابری شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: نقش این تجهیز کلیدی در هر دو اولویت ضریب ایمنی وکاهش زمان جمع آوری سانحه بسیار چشمگیر و مهم است، از طرفی با توجه به اهمیت تعمیر و نگهداری این مکانیزم با ارزش، برای اولین بار پس از 27 سال بهره برداری، تعمیرات وتعویض جک های بالا بر دکل جرثقیل در کارخانه با پیش بینی های های لازم وهمکاری صمیمانه کارکنان در کمترین زمان ممکن اجرایی و محدودیت های عملیاتی جرثقیل رفع شد.

ذوب آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه فراوریکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین فراوری کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت 3 میلیون و 600 هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را فراوری می نماید.

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعمیر اساسی جرثقیل ریلی 100 تنی ذوب آهن اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر اساسی جرثقیل ریلی 100 تنی ذوب آهن اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید