رگبار باران و رعد و برق در 7 استان ، 3 روز طوفان گرد و خاک و باران در 4 استان ، خزر مواج می گردد

به گزارش آب مایه حیات، سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از شرایط جوی کشور طی 5 روز آینده خاطرنشان کرد.

رگبار باران و رعد و برق در 7 استان ، 3 روز طوفان گرد و خاک و باران در 4 استان ، خزر مواج می گردد

به گزارش آب مایه حیات، سازمان هواشناسی کشور اعلام نمود که امروز (پنجشنبه) در بیشتر منطقه ها کشور جو پایدار و آسمان صاف بوده و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پ راکنده رخ می دهد.

آدینه در شمال استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهد بود.

شنبه در ارتفاعات شمال استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل و ارتفاعات مازندران، گلستان و خراسان شمالی و یکشنبه دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی به ویژه در ساعات بعدازظهر رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب و استان های واقع در دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

شایان ذکر است ، در 3 روز آینده برخی نقاط هرمزگان، جنوب استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس نیز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در منطقه ها مستعد گرد و خاک پیش بینی می گردد.

طی 5 روز آینده در برخی نقاط شمال شرق ، شرق (به ویژه منطقه زابل )، بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

روز آدینه و شنبه دریای خزر و 5 روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رگبار باران و رعد و برق در 7 استان ، 3 روز طوفان گرد و خاک و باران در 4 استان ، خزر مواج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران و رعد و برق در 7 استان ، 3 روز طوفان گرد و خاک و باران در 4 استان ، خزر مواج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید