عکس دفترچه سؤالات کنکور در شبکه های مجازی واقعی است؟ ، دستگیری چند نفر در شب گذشته

به گزارش آب مایه حیات، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار عکس های منسوب به دفترچه سوالات کنکور واکنش نشان داد.

عکس دفترچه سؤالات کنکور در شبکه های مجازی واقعی است؟ ، دستگیری چند نفر در شب گذشته

به گزارش آب مایه حیات، دکتر عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور صبح امروز در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت دوم کنکور 1402 در دانشگاه صنعتی امیر کبیر، در واکنش به انتشار بعضی دفترچه سؤالات در شبکه های مجازی از شب گذشته و صبح امروز گفت: عکس هایی که از شب گذشته در شبکه های مجازی به عنوان سؤالات کنکور منتشر می شوند فیک هستند و واقعیت ندارد و حتی خود من به عنوان رئیس سازمان سنجش نیز هنوز پیروز نشده ام طراحی جلد دفترچه سوالات کنکور سال جاری را ببینم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نوبت دوم کنکور 1402 با تمهیداتی که اندیشیدیم در سلامت کامل برگزار خواهد شد، توضیح داد: ما از شب گذشته با پلیس فتا ارتباط داشتیم و حتی چندین دستگیری هم در حوزه تقلب در کنکور به وسیله پلیس صورت گرفت و سازمان سنجش در کنار مسئولان دیگر کاملا شرایط را رصد می نماید.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه دستگیر شدگان شب گذشته و 2 روز پیش کسانی بودند که به صورت واهی ادعای فروش سؤال داشتند، گفت: این افراد کسانی بودند که به وسیله شبکه هایی ادعای تقلب و فروش سؤالات آزمون نوبت دوم را داشتند.

دکتر پورعباس با تاکید بر اینکه اطمینان می دهم که سوالات کنکور در اختیار هیچ کسی نیست، گفت: تا ساعت هشت صبح امروز دفترچه سوالات در هیچ جایی توزیع نشده است و این دفترچه ها راس ساعت 8:30 به وسیله داوطلبان باز شد. بنابراین بازی فروش سؤالات کنکور به هیچ عنوان صحت ندارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس دفترچه سؤالات کنکور در شبکه های مجازی واقعی است؟ ، دستگیری چند نفر در شب گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس دفترچه سؤالات کنکور در شبکه های مجازی واقعی است؟ ، دستگیری چند نفر در شب گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید