ناگلسمان: 3 سال فرصت دارم رکورد گواردیولا را بشکنم

به گزارش آب مایه حیات، سرمربی بایرن مونیخ درباه تجریه حضورش در این تیم و فرصت شکستن رکورد سرمربی فعلی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.

ناگلسمان: 3 سال فرصت دارم رکورد گواردیولا را بشکنم

به گزارش گروه ورزشی آب مایه حیات، یولیان ناگلسمان که تابستان 2021 راهنمایی تیم فوتبال بایرن مونیخ را برعهده گرفت و در همان فصل اول حضورش در این تیم، باواریایی ها را به قهرمانی در بوندس لیگای آلمان رساند و در ادامه هم دو قهرمانی در سوپرجام آلمان برای این تیم به ارمغان آورد، در مصاحبه با هفته نامه آلمانی ولت آم زونتاگ چاپ برلین گفت: این خیلی مهم است که به عنوان مربی ارتباط خود با زندگی عادی و واقعی تان را حفظ کنید. فکر نمی کنم که فکر کردن 24 ساعته به فوتبال در هفت روز هفته برای سلامتی مفید باشد. فوتبال با میل و اشتیاق رشد می نماید. زمانی متوجه می شوید که چیز های دیگری نیز در زندگی تان بوده که می توانسته به شما الهام ببخشد.

وی بعلاوه درباره فشار کار به عنوان سرمربی بایرن مونیخ گفت: پیش از اینکه به عنوان سرمربی بایرن انتخاب شوم، تصور می کردم که اگر سرمربی این تیم شوم چه چیزی در انتظارم است، چون اطلاعات زیادی در این خصوص گردآوری نموده بودم. با این حال، چیزی که نمی توانید به طور کامل برای آن آماده شوید، تفکر سیاه و سفید افراطی است که گاهی اوقات رخ می دهد. وقتی در سن 28 سالگی اولین تجربه مربیگری ام در بوندس لیگا را شروع کردم، به مادرم گفتم که اگر فشار در این حرفه آن قدر زیاد گردد که مردم از من بخواهند که دست به تظاهر بزنم، دیگر مربیگری نخواهم کرد.

سرمربی 35 ساله بایرن مونیخ توضیح داد: دوستان زیادی دارم که با فوتبال ارتباطی ندارند. خوشبختانه در این مدت چیزی از آن ها نشنیده ام که بگویند شخصیتت تغییر نموده است. به عنوان مربی کار با بازیکنان پیشرو در بایرن نسبت به باشگاه های قبلی یرای من عامل فزونی است. بایرن مونیخ همانند یک جامعه است، بازیکنان ما قهرمانی های زیادی را تجربه نموده اند و بسیار باتجربه هستند، اما هیچ یک از آن ها هرگز پیش من نیامده که بگویند من نمی خواهم در خط دفاعی بازی کنم.

ناگلسمان توضیح داد: بازیکنان تمایل خود را برای بازی در پست مدنظرشان اعلام می نمایند. آن ها می توانند نظر خود را در این رابطه بگویند و باید این کار را هم بنمایند که این برایم مهم است، اما در نهایت این من هستم که تصمیم می گیرم چه کسی در چه پستی بازی کند. همواره به بازیکنانم می گویم که دوست دارم چطور بازی کنیم. در تیم ما بازیکنان می توانند گفتگو نمایند و همه نظر خود را بگویند.

تیم فوتبال بایرن مونیخ، یولیان ناگلسمان، پپ گواردیولا، بوندس لیگا آلمان، لیگ قهرمانان اروپا.

وی درباره فلسفه ای کاری اش هم اعلام کرد: این یکی از سؤالات انتها نامه ام بود و در آن موقع در پاسخ به آن گفتم کنترل بازی به وسیله مالکیت و تغییر سرعت و این کاری است که امروز در بایرن مونیخ انجام می دهیم. من بعد از شکست ها احساس شرمندگی می کنم. من خودمنتقد هستم و خیلی چیز ها را خودم زیر سؤال می برم. من همواره پذیرای نقد واقعی هستم و چیز های زیادی را در بایرن مدنظر دارم که عبارتند از ترکیب، کیفیت بازیکنان و مقدار باشگاه.

یولیان ناگلسمان در پاسخ به این پرسش که گواردیولا در سال 2009 و در سن 38 سالگی بارسلونا را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند و تبدیل به جوانترین مربی شد که در این تورنمنت به قهرمانی رسیده است. شما حالا می توانید این رکورد را بشکنید. انجام این کار شما را چقدر هیجان زده می نماید؟، گفت: این بدین معناست که من سه سال فرصت دارم تا در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسم. انجام این کار البته که باعث خوشحالی ام می گردد.

وی در انتها در مواجهه با این پرسش که اگر بایرن را به سه گانه قهرمانی برسانید، آیا مأموریت شما در بایرن انجام خواهد شد؟، اعلام کرد: اگر این اتفاق بیفتد، قطعاً اتفاق خاصی خواهد بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ناگلسمان: 3 سال فرصت دارم رکورد گواردیولا را بشکنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: 3 سال فرصت دارم رکورد گواردیولا را بشکنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید