انتقاد رسانه همسو از سریال کمدی شبکه سه
به گزارش آب مایه حیات، شامگاه آدینه شانزدهم دی ماه شبکه سه پخش مسابقه تیم های منچستر یونایتد و اورتون را در دستور کار خود قرار داد تا این بازی با گزارش جواد خیابانی روی آنتن برود. او در طول بازی سعی کرد گزارش بی نقصی ارائه دهد و از بیان جملات و عبارات عجیب و غریب خودداری کند.
چند شبی است که شبکه سه پخش سریال کمدی چشم بندی به کارگردانی شاهد احمدلو را آغاز نموده است. خبرگزاری تسنیم در یادداشتی به ارزیابی این سریال پرداخته است. در این یادداشت ضمن اشاره به نکات مثبت سریال چشم بندی از جمله گردآوری بازیگرانی، چون حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی و…
در کنار هم به این نکته پرداخته شده که انگار همه آن ها از یک کار دیگر کپی شده اند و پا به این مجموعه گذاشته اند. در ادامه نویسنده یادداشت از فیلمنامه ضعیف سریال انتقاد نموده و نوشته: طنازان معروف چشم بندی به خودی خود می دانند چگونه باید مخاطب را سر ذوق بیاورند، اما چشم بندی نباید به سرنوشت پلاک13 دچار گردد؛ که بازیگران بسیاری داشت، آرش معیریان کوشش خود را نموده بود، اما چون فیلمنامه قدرتمندی در کار نبود کوشش ها نتوانست به نتیجه خوبی دست پیدا کند.
قافیه سازی های آقای خیابانی ادامه دارد| شامگاه آدینه شانزدهم دی ماه شبکه سه پخش مسابقه تیم های منچستر یونایتد و اورتون را در دستور کار خود قرار داد تا این بازی با گزارش جواد خیابانی روی آنتن برود. او در طول بازی سعی کرد گزارش بی نقصی ارائه دهد و از بیان جملات و عبارات عجیب و غریب خودداری کند.
اما کوشش های او در نهایت بی ثمر ماند و خیابانی در دقایق پایانی بازی برگ تازه ای رو کرد. در لحظات پایانی تیم منچستر یونایتد مقابل اورتون صاحب یک ضربه پنالتی شد. مارکوس رشفورد از منچستر پشت توپ نهاده شد تا پنالتی خود را روانه دروازه جردن پیکفورد دروازه بان اورتون کند. در این لحظه خیابانی با اعتماد به نفس همیشگی اش گفت: حالا دو تا فورد رو به روی هم نهاده شده اند تا ببینیم کدامیک پیروز می گردد. منظور آقای گزارشگر از فورد سیلاب پایانی نام خانوادگی این دو بازیکن بود.
من اسپری تبلیغ می کنم تو نان کروسان | تبلیغات محصولات برند هایی که به عنوان اسپانسر در برنامه های فوتبالی تلویزیون حضور دارند به گل درشت ترین شکل ممکن انجام می گردد. نحوه تبلیغات این محصولات در برنامه ای مثل گزارش ورزشی شبکه سه به گونه ای است که گویا مجری برنامه رسالت دیگری جز تبلیغ محصول اسپانسرش ندارد.
در این برنامه تبلیغ محصول اسپانسر به حسین اسدی واگذار شده. آدینه شب در حالی که رضا جاودانی مشغول ارائه توضیحاتی درباره تیم منچستر یونایتد بود، حسین اسدی وسط کلامش آمد و گفت: آقا رضا این نکته را بگویم که اسپری فلان دوام و ماندگاری زیادی دارد و… در برنامه شب های فوتبالی هم مهدی توتونچی بعد از کلی بحث چالشی درباره فوتبال و مصاحبه با صاحب نظران و کارشناسان فوتبال هر از گاهی آن هم با حرارت به تبلیغ نان کروسان می پردازد.
منبع: روزنامه هفت صبح
منبع: فرادید