سرمربی و ستاره معروف جهان روی نیمکت تیم ملی ایران؟

به گزارش آب مایه حیات، ویتال هینن، سرمربی سابق تیم ملی لهستان به وسیله شبکه های اجتماعی خاطرنشان کرد که پس از سرانجام فصل باشگاهی به همراه کوبیاک (به عنوان مربی دوم) راهنمایی تیم ملی ایران را برعهده خواهد داشت! این اظهارنظر در شرایطی مطرح شده است که هم اکنون بهروز عطایی راهنمایی تیم ملی ایران را برعهده دارد. هینن در شرایطی این موضوع را مطرح نموده است که در دنیای والیبال به دیوانه معروفیت دارد. ضمن اینکه در رقابت های اخیر تیم های والیبال ایران و لهستان بار ها شاهد درگیری لفظی و حتی فیزیکی بین کوبیاک و بازیکنان ایران بودیم.

سرمربی و ستاره معروف جهان روی نیمکت تیم ملی ایران؟

هینن چندی پیش گفته بود: بعضی ها لقب من را دیوانه نماینده خطاب می نمایند، اما باید بگویم که من دیوانه هستم. من دیوانه والیبال هستم و این موضوع را ایراد نمی دانم. به همین علت مسئله ای با کسانی که این لقب را به من داده اند، ندارم. من آدم متفاوتی هستم. شیوه تمرین خاصی دارم و از شاگردانم می خواهم که با فشار زیاد تمرینات را دنبال نمایند. من دوست دارم که متفاوت باشم.

بعضی از رسانه های بین المللی هم این خبر را منتشر کردند و احتمال دادند که این خبر دروغ اول آوریل یا همان دروغ سیزده باشد.

منبع: فرارو

به "سرمربی و ستاره معروف جهان روی نیمکت تیم ملی ایران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی و ستاره معروف جهان روی نیمکت تیم ملی ایران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید