قیمت گران ترین عطر های تابستانه و خنک زنانه

به گزارش آب مایه حیات، خبرنگاران: عطر خنک زنانه همیشه حسی سرشار از تازگی، سرزندگی و شادابی را به مخاطب القا می نماید.

قیمت گران ترین عطر های تابستانه و خنک زنانه

عطر خنک زنانه همیشه حسی سرشار از تازگی، سرزندگی و شادابی را به مخاطب القا می نماید. همان خصیصه هایی که یک محصول مناسب روزهای گرم تابستان را از دیگر محصولات متمایز می نماید. در این بین بعضی همیشه در پی برندهای خاص و لوکس هستند، آیتمی که با کمی جست وجو در وبسایت های فروش آنلاین قابل دسترسی است.

1- ادوپرفیوم زنانه بیچ هات آمواژ

ادوپرفیوم بیچ هات با گروه رایحه ای چوبی دریایی جزو عطرهای خنک و تلخ محسوب می گردد. آمواژ از برندهای لوکس عطر و ادکلن بوده که نسخه بیچ هات آن در سال 2018 به بازار عرضه شده است. طراحی این ادوپرفیوم به گونه ای است که بیشتر مناسب نوجوانان و جوانان و استفاده روزمره و مهمانی است.

رایحه این عطر خنک زنانه در نت ابتدایی ترنج و آکورد مواد معدنی، در نت میانی آکورد چوب های آب آورده و لیزلانگ و در انتها نعنا هندی و کشمران است. این ادوپرفیوم ساخت عمان با قیمت 16 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می رسد.

2-عطر خنک زنانه بلاسم لاو آمواژ

جایگاه دوم گران ترین عطر خنک زنانه نیز به برند لوکس آمواژ نسخه بلاسم لاو تعلق دارد. این محصول که با غلظت ادوپرفیوم عرضه شده، در گروه رایحه ای خنک و شیرین قرار گرفته است.

نت ابتدای این ادوپرفیوم با رایحه نکتار شکوفه گیلاس و لیکور رز شروع شده و اندکی بعد با رایحه یلانگ یلانگ، آکورد آمارتو و وانیل ترکیب می گردد. نت انتهای این ادوپرفیوم گلی با رایحه دانه تونکا، چوب صندل و کشمران ماندگار می گردد.

آمواژ بلاسم لاو به خطر طبع شیرین بیشتر مناسب فصل پاییز و زمستان و استفاده در مهمانی و جلسات مهم است. این عطر خنک زنانه 16 میلیون تومان قیمت دارد.

3- ادو پرفیوم ملیورا دو مارلی

این محصول در دسته عطرهای گلی و گیاهی جا داشته و با طبع خنک و شیرین به بازار عرضه شده است. نت شروعین ادوپرفیوم ملیورا دو مارلی شامل رایحه های متمایز تمشک و انگور سیاه فرنگی است. رایحه میانی آن رز تازه، سوسن و یلانگ یلانگ و رایحه انتهای از رایحه های چوبی، وانیل و مشک تشکیل شده است.

ترکیبات این برند لوکس فرانسوی که با قیمت 12 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد، بیشتر مناسب روزهای گرم تابستان و حتی بهار است.

4- ادوپرفیوم آپ تو د مون هاوس آف عود

از هاوس آف عود به عنوان شاهکار طراحان بنام کارلو ریبرو و کریستین کالابرو یاد می گردد. آکوردهای این ادوپرفیوم گلی و میوه ای در ابتدا با رایحه بهار نارنج، زنبق، گریپ فروت و انگور فرنگی شروع شده و در میانه با رایحه مگنولیا، یاس سامباک و رز و انتها با مشک، چوب صندل، کهربا و وانیل در هم می آمیزد.

این عطر خنک زنانه با رایحه ای خنک به قیمت 11 میلیون و 620 هزار تومان است.

5- ادو تویلت آلشیمی دو متین رانسه

خالق ادوتویلت خنک و تلخ آلشیمی دو متان، عطرساز مشهور ایتالیایی، لوکا مافی است که این محصول را با گروه رایحه ای آکواتیک، آروماتیک و گلی به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی کرد.

نت ابتدایی این محصول با رایحه ترنج، لیمو، برگ های سبز و شبنم شروع می گردد. در ادامه با ترکیبی از رایحه های معطر موگه، گاردنیا، یاس اسپانیایی و ایلانگ ایلانگ ترکیب شده و در نهایت روایح چوبی ناب، گیاه نعناع هندی، عنبر و مشک مشام مخاطب را به بازی می گیرد.

این محصول ساخت ایتالیا که بیشتر مناسب فصول گرم سال است، به قیمت 6 میلیون و 930 هزار تومان عرضه شده است.

منبع: کاماپرس

منبع: توریسم آنلاین

به "قیمت گران ترین عطر های تابستانه و خنک زنانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گران ترین عطر های تابستانه و خنک زنانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید