نکونام: دربی خوزستان همواره حساس است

به گزارش آب مایه حیات، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: دربی های خوزستان همواره حساس است. ملاقات فردا هم مانند تمامی ملاقاتها برای هر دوتیم سخت خواهد بود. با تمام تمرکز و توان در این ملاقات حاضر می شویم. امیدواریم آغاز خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم.

نکونام: دربی خوزستان همواره حساس است

او اضافه کرد: صنعت نفت آبادان تیم خوب و با برنامه ای است. جایگاهی که الان نفتی ها در جدول دارند، جایگاه واقعی شان نیست. در هر صورت این تیم را به خوبی بررسی نموده ایم و امیدواریم بتوانیم با نمایش خوبی که ارائه خواهیم کرد، به پیروزیت برسیم. ما پیش از ملاقاتهای آسیایی باید 5 مسابقه در لیگ برتر برگزار کنیم. بازی به بازی جلو می رویم چون هر کدام برای ما یک فینال است و اکنون تنها به ملاقات فردا فکر می کنیم.

سرمربی فولاد در مورد جابجایی نیز گفت: بازیکن گرفتن در پنجره زمستانی مشکل است. به جرات می گویم در این مدت اصلا تعطیلی نداشتیم چون علاوه بر تمرینات و بازی ها باید جابجایی را هم پیش می بردیم. در حال تعامل و همفکری با باشگاه هستیم. واقعیت این است ما کمبود بازیکن داریم و اگر می خواهیم در نیم فصل دوم پیروز باشیم، باید بازیکن بگیریم و خودمان را تقویت کنیم. انشاءالله با پیگیری های باشگاه اتفاقات خوبی بیفتد. همچنان پیگیر هستیم ولی با مشکلاتی روبرو هستیم. امیدواریم به زودی بتوانیم خبرهای خوبی به طرفداران بدهیم.

منبع: فرارو

به "نکونام: دربی خوزستان همواره حساس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: دربی خوزستان همواره حساس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید