ورود بکام به ماجرای تغییر مالکیت منچستریونایتد

به گزارش آب مایه حیات، دیوید بکام، اسطوره سابق یونایتد و تیم ملی انگلیس، به عنوان یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی بعد از انتقال لیونل مسی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. او در گفت وگوی اخیر خود به موضوع مالکیت تیم محبوبش نیز واکنش نشان داد.

ورود بکام به ماجرای تغییر مالکیت منچستریونایتد

دیوید بکام در گفت وگو با اتلتیک به این سوال که آیا زمان آن رسیده که خانواده گلیزرها منچستریونایتد را بفروشند؟ گفت: فکر می کنم که زمان این اتفاق فرا رسیده است، چرا که طرفداران خواهان آن هستند. وقتی در باشگاه بزرگی چون یونایتد حمایت طرفداران را از دست بدهید، بازگرداندن آن کار بسیار دشواری است. بدیهی است که گلیزرها دستاوردهای زیادی برای یونایتد داشته اند و این را اعداد و ارقامی که برای فروش باشگاه مطرح شده به خوبی نشان می دهد. اما احتیاج به تغییر احساس می گردد و همه از آن اطلاع دارند.

سر جیم رتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا، و شیخ قاسم بن حمد آل ثانی قطری دو رقیب اصلی برای خرید یونایتد هستند. بکام در پاسخ به این سوال که آیا میخواهد نقش در پشت صحنه این انتقال بزرگ ایفا نماید؟ گفت: در حال حاضر تمرکز من روی اینترمیامی و کارهایی که در این باشگاه وجود دارد معطوف شده است. تا کنون تماسی از یونایتد با من گرفته نشده و فکر می کنم این اتفاق در آینده رخ بدهد. باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد، اگر نقشی در این موضوع داشته باشم ایفا خواهم کرد و اگر نه به عنوان یک طرفدار حامی یونایتد خواهم بود و همان کاری را خواهم کرد که همه طرفداران انجام می دهند.

بکام حضور اریک تن هاخ در یونایتد را به فال نیک گرفته و گفت: اریک تن هاخ برای ساختن منچستریونایند باید تصمیمات بزرگی می گرفت که آنها را به برترین شکل ممکن انجام داده است تا طرفداران را کنار خود داشته باشد. به عنوان یک طرفدار دوست دارم موضوع مالکیت هر چه سریع تر حل گردد. این انتظار از مالکان تازه می رود که بازیکنان بزرگ جذب نمایند و سرمایه گذاری های کلان انجام می دهند. ما هنوز این کشش را داریم که به یونایتدی تبدیل شویم که همه بازیکنان زمانی دوست داشتند برایش بازی نمایند. تیمی مثل سیتی در کنار ثبات بخشیدن به حضور مربی خود گواردیولا به فکر ساختن یک ورزشگاه تازه هم هست و واقعا تبدیل به تیم خطرناکی شده است.

منبع: فرارو

به "ورود بکام به ماجرای تغییر مالکیت منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود بکام به ماجرای تغییر مالکیت منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید