کسب و کار

مرد عنکبوتی مایلز مورالس؛ درباره فیلم مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی

اگر بخواهیم به مرد عنکبوتی: به درون جهانی عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) و مرد عنکبوتی: در میان جهانی عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) و فلسفه پشت جهان سازی شان بی رحمانه نگاه کنیم، این دو فیلم تلاشی از جانب مارول به نظر می رسند برای این که به کلکسیون شلخته و...

2 مهر 1402

افشای ظرفیت باتری آیفون سری 15 ، چقدر افزایش داشته است؟

پس از معرفی سری آیفون 15 در مراسم اپل که سه شنبه شب گذشته برگزار گردید، کم کم جزئیات بیشتری در خصوص این 4 گوشی فاش می گردد که یکی از جدیدترین آنها، ظرفیت باتری است.

25 شهریور 1402

بستیون T77 بهمن موتور رسماً رونمایی شد ، آنالیز تخصصی و تصاویر

بستیون T77 کراس اوور وارداتی تازه بهمن موتور است که با موتور 1.5 لیتری توربو به بازار می آید. نخستین نمونه های وارداتی این خودرو وارد کشور شدند و برند BM Cars بهمن موتور آنها در جریان نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش گذاشت. اما فروش این کراس اوور در بازار خودرو...

11 شهریور 1402

سریع ترین خودرو های دنیا در سال 2023 را بشناسید

زمانی رسیدن به سرعت 200 مایل در ساعت غیرقابل تصور بود. اما به محض رسیدن به این سرعت و گذر از آن، دنیای خودرو بلافاصله معیار سه رقمی بعدی را تجسم کرد. مدتی طول کشید، اما از مرز 300 مایل در ساعت گذشته ایم و بعضی خودرو ها از آن سرعت به ظاهر جنون آمیز هم فراتر رفته...

4 شهریور 1402

دانگ فنگ فنگون E5 کراس اوور پلاگین هیبریدی تازه بهمن موتور ، آنالیز تخصصی

دانگ فنگ فنگون E5 یا Landian E5 نمونه پلاگین هیبرید هفت نفره همان دیگنیتی بهمن موتور است که در چین با ظاهری تازه به فروش می رسد. این کراس اوور هیبریدی با موتور 1.5 لیتری و باتری های 17.52 کیلوواتی خود می تواند تا 1150 کیلومتر را بدون توقف پشت سر بگذارد. دانگ فنگ فنگون...

3 شهریور 1402

ماشین شاسی بلند جنجالی هیوندا امکان واردات به ایران را ندارد!، عکس

دیجیاتو نوشت: هیوندای با معرفی نسل تازه سانتافه جنجال زیادی برپا کرد. علت این امر به سبک طراحی، به خصوص نمای عقب خودرو بر می گردد.

1 شهریور 1402

حمایت سیاسی بین ارمنستان و ایران عامل اصلی توسعه گردشگری است

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حمایت سیاسی بین ارمنستان و ایران عامل اصلی توسعه گردشگری است.

25 مرداد 1402

نجات باورنکردنی کارمند پارک حیات وحش از دست تمساح غول پیکر

نجات باورنکردنی کارمند حیات وحش از دست تمساح غول پیکر

8 مرداد 1402

ورود بکام به ماجرای تغییر مالکیت منچستریونایتد

دیوید بکام، اسطوره سابق یونایتد و تیم ملی انگلیس، به عنوان یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی بعد از انتقال لیونل مسی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. او در گفت وگوی اخیر خود به موضوع مالکیت تیم محبوبش نیز واکنش نشان داد.

6 مرداد 1402

پیش فروش بلیت قطارهای نیمه دوم تابستان شروع شد، فروش اینترنتی از ساعت 14

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری در کلیه محورها برای بازه زمانی 16 مرداد 1402 تا 31 شهریور ماه 1402 (مسیرهای رفت تا تاریخ 1402/6/31 و مسیرهای برگشت تا تاریخ 1402/7/1) به وسیله فروشندگان حضوری (آژانس ها) از ساعت 8 صبح امروز شروع شد.

2 مرداد 1402

قیمت گران ترین عطر های تابستانه و خنک زنانه

خبرنگاران: عطر خنک زنانه همیشه حسی سرشار از تازگی، سرزندگی و شادابی را به مخاطب القا می نماید.

1 مرداد 1402

عکس دفترچه سؤالات کنکور در شبکه های مجازی واقعی است؟ ، دستگیری چند نفر در شب گذشته

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار عکس های منسوب به دفترچه سوالات کنکور واکنش نشان داد.

14 تیر 1402

حمایت تمام قد دولت از استارت آپ های حوزه سلامت

پس از سال ها بحث و جدل، انتها معاونت حقوقی دولت سیزدهم طی نامه ای از وزارت بهداشت خواست بدون احتیاج به دریافت مجوز نو هرچه سریع تر سازوکار فعالیت بخش خصوصی در حوزه سکوهای سلامت محور را تعیین کند.

13 تیر 1402

بیزینس پلن چیست و چطور باید نوشته گردد

بیزینس پلن آینده یک کسب و کار را مشخص می نماید. کارایی ایده سود ویژگی ها همه چیز در یک بیزینس پلن ارائه می گردد. اما هیچ الگوی پذیرفته شده جهانی برای نوشتن آن وجود ندارد - از شرکتی به شرکت دیگر مالکی به مالک دیگر محصولی به محصول دیگر و خدماتی به خدمات دیگر...

6 تیر 1402

اگر دلش را ندارید این تصاویر را نبینید ، کار این مردان شکار مار آناکونداست

هرچقدر هم که آناکندا بزرگ و خطرناک باشد باز هم نمی تواند حریف جماعت شکارچی بشود و به خاطر همین گزارش های زیادی از شکار غیرقانونی آناکندا در سازمان جهانی حمایت از حیوانات ثبت شده است.

29 خرداد 1402

تیوولی فیس لیفت شد، عکس

دیجیاتو نوشت: سانگ یانگ تیوولی که در بازار ایران نیز حضور دارد، دومین فیس لیفت خود را این بار تحت برند KG Mobility تجربه کرد.

26 خرداد 1402

افتتاح 5 فروشگاه صنایع دستی در رشت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از افتتاح 5 فروشگاه صنایع دستی در رشت اطلاع داد و گفت: دولت سیزدهم به بخش صنایع دستی و فرآورده های این بخش نگاه حمایتی دارد.

24 خرداد 1402

علت ابطال غافلگیرکننده مجوز شرکت هواپیمایی معروف

خبرنگاران: سازمان هواپیمایی کشوری از ابطال تمام مجوزهای پروازی مسیر تهران- اهواز شرکت هواپیمایی زاگرس به علت عرضه بلیت بالاتر از نرخ مصوب خبر داد.

20 خرداد 1402

هایما s7 یا چانگان cs35؛ کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟، عکس

گجت نیوز نوشت: هایما s7 و چانگان cs35 به عنوان دو شاسی بلند مونتاژی پرفروش بازار ایران محسوب می شوند، اما از میان هایما اس 7 توربو و چانگان سی اس 35 کدامیک ارزش خرید بیشتری دارد؟

18 خرداد 1402

متا احتمالاً شبکه اجتماعی رقیب توییتر را در اواسط تیرماه راه اندازی می نماید

از زمانی که ایلان ماسک کنترل شبکه اجتماعی توییتر را در دست گرفته است، بخشی از کاربران دیگر مایل به فعالیت در این پلتفرم نیستند. درنتیجه احتیاج به یک شبکه اجتماعی جایگزین احساس می گردد. از مدت ها قبل در شایعات شنیده می شد که متا روی پلتفرم رقیبی برای توییتر...

31 اردیبهشت 1402
تعداد: (152)