گروه معماری آترینا، بزرگترین مرجع خرید کابینت در ایران

به گزارش آب مایه حیات، بسیاری از افراد برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه در پی جایی می گردند که بتوانند خرید کابینت ام دی اف خود را از آنجا انجام دهند و به علت ناآشنایی با این حوزه نمی دانند از کجا باید اقدام نمایند. این افراد سوالات زیادی در خصوص خرید کابینت دارند. اینکه از کجا می توانم کابینتی با جنس درجه یک و متریال عالی بخرم؟ بزرگترین مرجع خرید کابینت ام دی اف در ایران کجاست؟ آیا جایی وجود دارد که کابینتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشد؟ برای خرید یک کابینت با ویژگی هایی مانند جنس درجه یک، کیفیت بالا و قیمت منصفانه باید به تیمی مراجعه نمایید که در کار فراوری کابینت درجه یک در ایران حرف اول را بزنند.

گروه معماری آترینا، بزرگترین مرجع خرید کابینت در ایران

گروه معماری آترینا بزرگترین مرجع فراوری کابینت ایران

گروه معماری آترینا بزرگترین مرجع فراوری کابینت ایران همان جایی است که شما در پی آن بوده اید و مدنظر شماست. علت این که آترینا بزرگترین مرجع خرید کابینت در ایران است را به شما خواهیم گفت تا آشنایی بیشتری با این گروه متخصص در زمینه فراوری انواع کابینت ام دی اف داشته باشید. گروه معماری آترینا با تجربه چندین ساله و با پرسنل مجرب در زمینه فراوری انواع کابینت های لوکس و با کیفیت فعالیت دارد. مشخصه اصلی این تیم قوی علاوه بر فراوری کابینت درجه یک با متریال مرغوب، درج قیمت مناسب بر روی کابینت های ام دی اف فراوریی می باشد. این مجموعه را می توان بزرگترین مرجع در فراوری کابینت ام دی اف در ایران شناخت که ساخت، فراوری و ارسال فوری سفارشات را به تمامی نقاط ایران انجام می دهد.

چرا ام دی اف برترین کابینت بازار است؟

ام دی اف یکی از فرآورده های چوبی بوده که در واقع تخته فیبری می باشد که با یاری متریال مختلفی روکش خواهد شد. بدنه بیرونی کابینت MDF از روکش ملامینه و مقاوم در برابر رطوبت بوده و بخش های داخلی آن از ورق های ام دی اف تشکیل شده است. به علت تنوع بالای ام دی اف در رنگ و طرح می توان ام دی اف را برترین کابینت بازار محسوب کرد. کیفیت این نوع کابینت ام دی اف بستگی به فراوری کننده آن دارد. مزیت ام دی اف قیمت مناسب در برابر کیفیت بالا بوده که می توانیم کابینت ام دی اف را یک کابینت مالی حساب کنیم.

انواع کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف علاوه بر طرح و رنگ های متنوعی که دارد، دارای دسته بندی هم می باشد که می توانیم آن را به دسته های زیر تقسیم بندی نمایید:

  • کابینت ام دی اف با روکش ممبران(وکیوم)
  • کابینت ام دی اف روکش چوبی
  • کابینت ام دی اف روکش های گلاس
  • کابینت ام دی اف مات
  • کابینت ام دی اف براق
  • کابینت ام دی اف روکش لمینت(ملامینه)
  • کابینت ام دی اف روکش UV

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک از سبک های پرطرفدار کابینت حساب شده که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، لوکس می باشد. ویژگی اصلی کابینت کلاسیک ایجاد کنده کاری یا منبت کاری در روی ستون، سرستون ، تاج و زیر نورها می باشد که تفاوت اصلی این نوع کابینت با نوع کابینت مدرن است. این نمونه کابینت ها با هر نوع سلیقه و به درخواست مشتری به صورت تجملاتی یا ساده فراوری خواهند شد. این نوع کابینت دارای مدل های مختلفی می باشد. مدل های کابینت کلاسیک نوع کابینت کلاسیک ممبران، کابینت کلاسیک چوبی، کابینت کلاسیک با روکش چوب، کابینت کلاسیک رومی می باشد. قیمت کابینت های کلاسیک به علت شلوغ و پرکار بودن آن از کابینت های نئو کلاسیک بیشتر می باشد.

کابینت نئوکلاسیک

کابینت آشپزخانه هم مانند سایر دکوراسیون منزل باید به روزسانی شود. یکی از مدل های کابینت مدل نئوکلاسیک می باشد که از دو سبک کابینت مدرن و کابینت کلاسیک تلفیق شده است. اگر در پی سبکی می باشید که تجملات کابینت کلاسیک را نداشته باشد و بعلاوه به سادگی نوع کابینت مدرن هم نباشد برترین پیشنهاد برای شما کابینت نئوکلاسیک است. در واقع می توانیم کابینت نئوکلاسیک را جدیدترین سبک کابینت در دنیا دانست که شامل کابینت پولیشی و کابینت انزو می شود. این دو نمونه کابینت پولیشی و کابینت انزو در ظاهری رنگ و قیمت با هم تفاوت دارند. در مشخص قیمت می توان کابینت نئوکلاسیک را مقرون به صرفه قیمت تر از کابینت کلاسیک دانست زیرا پیچیدگی طراحی کابینت کلاسیک را نداشته و ساده تر می باشد.

گروه معماری آترینا، مرجع خرید کابینت تهران

بزرگترین مرجع خرید کابینت در ایران گروه معماری آترینا بوده که با شاخصه اصلی فراوری کابینت های درجه یک و استفاده از متریال مرغوب توانسته است رضایت مشتریان گرامی در تمام نقاط ایران را کسب نماید. گروه معماری آترینا فراوری کننده انواع کابینت های سبک مدرن، سبک کلاسیک، سبک نئوکلاسیک و تمام چوب به همراه تیمی حرفه ای و متخصص می باشند. سفارشات شما به وسیله افراد حرفه ای و با تجربه و با مواد اولیه مرغوب و درجه یک و با قیمتی کاملاً منصفانه ساخت و فراوری خواهند شد و به صورت فوری به تمام نقاط ایران ارسال می شود.

منبع: فوت و فن

به "گروه معماری آترینا، بزرگترین مرجع خرید کابینت در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه معماری آترینا، بزرگترین مرجع خرید کابینت در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید