معرفی هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا ، 5 ستاره

به گزارش آب مایه حیات، هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا (Miarosa Kemer Beach) یک محیط فوق العاده باشکوه و زیبا برای اقامت، سرگرمی و خرید در شهر ساحلی آنتالیا می باشد، این هتل پنج ستاره امکانات بسیار متنوع و جذابی برای اقامت مسافران شهر آنتالیا در کشور ترکیه فراهم نموده است. آنتالیا نگین مدیترانه، پنجمین شهر معروف کشور ترکیه می باشد که در منطقه جنوب غربی آن واقع شده است، در شهر آنتالیا هتل های لوکس و پنج ستاره مجلل بسیاری برای پذیرایی از مسافران وجود دارد که هتل میاروسا کمر بیچ یکی از برترین هتل ها می باشد.

معرفی هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا ، 5 ستاره

با ورود به این هتل که فقط یک دقیقه با پای پیاده با ساحل کامیووا فاصله دارد، می توانید هر روز صبح با تماشای چشم انداز دریا از خواب بیدار شوید و یک روز زیبا را شروع کنید. کارکنان مجرب هتل که به زبان انگلیسی مسلط هستند در بدو ورود به گرمی از شما استقبال می نمایند و در سریع ترین زمان ممکن اتاق محل اقامت شما را آماده می نمایند.

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از آب مایه حیات اینجا کلیک کنید.

هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا | Miarosa Kemer Beach

هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا که در منطقه آلانیا واقع شده، حدودا 40 دقیقه با فرودگاه شهر آنتالیا فاصله دارد. تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و کتری برقی می باشند و پذیرش مسافران در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می گیرد، این هتل یک ساحل اختصاصی برای سرگرمی مسافرانی که برای تعطیلات این هتل را برای اقامت انتخاب نموده اند، دارد که مسافران می توانند با همسفرانشان از ساحل اختصاصی هتل برای آفتاب گرفتن و شنا در دریا استفاده نمایند. این هتل هر چیزی که برای سرگرمی در یک شهر ساحلی احتیاج می باشد را دارد، هتل مجهز به یک پارک آبی بزرگ، استخر روباز، رستوران و کافه، سالن ماساژ و یک محیط ویژه برای بچه ها در ساحل می باشد. در معماری بخش های مختلف این هتل پنج ستاره در آنتالیا از آثار معماری آکروپلیس یونان الهام گرفته شده است که مسافران هتل را به قلب تاریخ و تمدن دنیا در 3400 سال پیش می برد.

رستوران این هتل که به وسیله یکی از برترین سرآشپزهای بین المللی اداره می گردد، منویی بسیار مجذوب کننده و متنوع از انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی، مکزیکی، دریایی، مدیریته ای و سایر غذاهای بین المللی دارد که در تمامی روزهای هفته و ساعات مختلف شبانه روز از میهمانان هتل پذیرایی می نماید، غذاهای رستوران هتل به صورت روزانه آماده شده و از تازه ترین مواد اولیه تهیه می گردد. می توانید برای تهیه بلیط پرواز و یا خرید تور آنتالیا به سایت آب مایه حیات مراجعه نموده و برای سفر در تعطیلات به این شهر زیبا در کشور ترکیه برنامه ریزی نمایید. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با خدمات و امکانات هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا آشنا کنیم، با آب مایه حیات تا خاتمه همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا

پذیرش مسافران در این هتل به صورت 24 ساعته می باشد و اگر قصد رفتن به مرکز شهر را داشته باشید، می توانید از هتل درخواست خودرو نمایید. اگر سیگاری هستید در این هتل اتاق هایی مخصوص افراد سیگاری هم تعبیه شده که می توانید در زمان تحویل اتاق این موضوع را با مسئول پذیرش در میان بگذارید، بر اساس این موضوع اتاق مناسب برای اقامت شما در اختیارتان قرار می گیرد. برای خانواده هایی که با بچه ها خود قصد اقامت در هتل را دارند، امکاناتی مانند وسایل بازی بچه ها در فضای باز و خدمات نگهداری از بچه ها در نظر گرفته شده است.

در هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا (Miarosa Kemer Beach) نظافت با استفاده از مدرن ترین تجهیزات هتلداری انجام می گردد و به درخواست مسافران اتاق ها به صورت کامل روزانه نظافت و ملحفه ها تعویض می گردد، در اتاق های این هتل برای حفظ وسایل گران بها و ارزشمند مسافران صندوق امانات تعبیه شده تا بتوانند وسایل ارزشمند خود را در آنجا نگه دارند.

پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی و روسی مسلط می باشند و شما می توانید به زبان انگلیسی به راحتی با آنها مکالمه کنید و درخواست های خود را به اطلاع پرسنل هتل برسانید. در هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمامی بخش های هتل در دردسترس مسافران می باشد تا بتوانند امور روزمره خود را با استفاده از اینترنت انجام دهند، در این هتل برای برگزاری جلسات و همایش ها سالن کنفرانس هم تعبیه شده است. سالن ورزشی و بدنسازی هتل برای آن دسته از مسافرانی که دوست دارند در طول سفر هم به برنامه ورزشی خود برسند، با انواع وسایل ورزشی خدمات ارائه می دهد. در این هتل به نکات ایمنی هم توجه ویژه ای شده و هتل مجهز به سیستم هشدار حریق، کپسول آتش نشانی، پله های فرار وغیره می باشد.

در هتل پنج ستاره میاروسا کمر بیچ آنتالیا برای صرف غذا و میان وعده یک رستوران با محیطی کاملا لوکس با منویی بسیار مجذوب کننده و متنوع، کافه، شیرینی فروشی، بخشی برای فروش اسنک و فست فود برای استفاده میهمانان هتل فراهم شده که مسافران می توانند در طول مدت اقامتشان برای صرف انواع غذاها و نوشیدنی ها به این بخش ها در هتل مراجعه نمایند. از دیگر امکانات این هتل می توان به خشکشویی، خیاطی، دستگاه واکس کفش، فروشگاه، آرایشگاه زنانه و مردانه،اتاق چمدان، تیم پزشکی مستقر در هتل و غیره اشاره نمود.

امکانات سرگرمیی هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا

خوردن میان وعده در سفر بخصوص پس از سرگرمی در ساحل می تواند، یک گزینه بسیار مجذوب کننده باشد. مسافران هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا (Miarosa Kemer Beach) برای خوردن میان وعده در ساعات مختلف گزینه های هیجان انگیز و متنوعی دارند. گوزلمه یک میان وعده پرهوادار در کشور ترکیه می باشد که با نانی شبیه لواش به همراه مغزهای مختلفی مثل پنیر، سبزی، گردو و غیره تهیه می گردد، اگر دوست دارید طعم گوزلمه را امتحان کنید می توانید در میاروسا کمر بیچ آنتالیا به کُنج گُوزلمه هتل بروید و این میان وعده خوشمزه و سبک ترکی را میل نمایید.

بعلاوه در این هتل برای کسانی که هوادار شیرینی و باقلواهای ترکی هستند نیز یک بخش مجزا وجود دارد که می توانید در آنجا انواع کیک ها ،شیرینی ها، دسرها و باقلوا را به همراه چای یا قهوه سفارش دهید و در محوطه مجذوب کننده هتل با چشم انداز دریا نوش جان نمایید. در نزدیکی مجموعه آبی این هتل هم یک اسنک بار برای خوردن انواع فست فودها و غذاهای فوری پس از سرگرمی و آب تنی برای مسافران فراهم شده است تا میهمانان هتل بتوانند پس از شنا برای برطرف گرسنگی یک میان وعده سبک و خوشمزه نوش جان نمایند.

  • سرگرمیات آبی هتل میاروسا

اگر هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا (Miarosa Kemer Beach) برای اقامت انتخاب کنید، تنوع سرگرمیات آبی و امکانات ورزشی هتل برای شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود، در این هتل انواع امکانات سرگرمیی برای پیر و جوان فراهم شده تا مسافران برای سرگرمی در این شهر ساحلی احتیاجی به خروج از هتل نداشته باشند. امکاناتی مثل استخر، والیبال ساحلی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، بسکتبال و غیره جز امکانات سرگرمیی رایگان این هتل پنج ستاره در شهر آنتالیا می باشد.

بدون شک استخر روباز و مجهز هتل پنج ستاره میاروسا کمر بیچ آنتالیا یکی از مجذوب کننده ترین قسمت های این هتل برای کسانی می باشد که در تعطیلات تابستانی به آنتالیا سفر می نمایند، محیط داخل و اطراف استخر با ستون هایی شبیه به آکروپلیس یونان و مجسمه فلاسفه یونانی تزئین شده است. استخر روباز هتل وسعت زیادی دارد و شما می توانید در فضایی بسیار تمیز و مجهز ساعت ها شنا کنید، در اطراف استخر جایگاه های مخصوصی برای آفتاب گرفتن و برطرف خستگی قرار داده شده است.

یکی از جاذبه های گردشگری کشور ترکیه بخصوص در چند سال اخیرحمام های ترکی می باشد که بی شباهت به حمام های عمومی سنتی ایرانی نیست، حمام ترکی در فرهنگ و آداب و رسوم کشور ترکیه اهمیت زیادی دارد. در هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا یک حمام ترکی مجهز با معماری دوره عثمانی برای استفاده مسافران ساخته شده که مسافران می توانند در زمان اقامت در هتل ازاین محیط مجذوب کننده استفاده نمایید، گرما و بخار، گردش خون شما را تسریع می نماید و پوست شما از شر آلودگی ها رها شده و بدنتان به آرامش میرسد. توصیه می کنیم تجربه استحمام و ماساژ را در حمام ترکی این هتل از دست ندهید.

رستوران های هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا

یکی از مجذوب کننده ترین قسمت ها در سفر خوردن غذاهای مخصوص به آن منطقه می باشد، در رستوران هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا می توانید طعم اصیل و خوشمزه انواع غذاهای ترکی مثل کباب ها، بورانی، دلمه ها و غیره را که در منو این رستوران قرار گرفته است، امتحان کنید. در منو این رستوران انواع غذاهای دریایی نیز قرار گرفته است، این غذاها را از ماهی های تازه دریایی که به صورت روزانه صید می گردد، تهیه می نمایند. غذا برای مهمانان رستوران در فضای سرپوشیده و فضای باز سرو می گردد، از دیگر غذاهای موجود در منوی رستوران هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا می توان به غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و مدیترانه ای اشاره نمود. صبحانه هتل نیز از ساعت 7 تا 10 صبح به صورت بوفه باز در رستوران هتل برای مسافران سرو می گردد.

امکانات اتاق های هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا

در هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا (Miarosa Kemer Beach) فضایی زیبا و مجذوب کننده برای اقامت مسافران شهر آنتالیا در کشور ترکیه فراهم شده که مسافران می توانند در اتاق های این هتل که با ترکیب معماری ترکی و مدرن طراحی شده اقامت دلپذیری را داشته باشند. این هتل 3 نوع مختلف اتاق برای اقامت مسافران دارد که با امکانات و خدمات مختلف به مهمانان ارائه می گردد. اتاق های هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا از کیفیت بالایی برخوردار هستند، کف همه اتاق از جنس پارکت و اتاق ها مجهز به بالکن می باشند که مسافران هتل می توانند از تماشای چشم انداز دریا و یا محوطه سرسبز هتل در زمان استراحت در اتاق هایشان لذت ببرند. در این هتل اتاق های مخصوص ماه عسل نیز برای زوج هایی که برای اولین سفر رویایی زندگیشان آنتالیا را انتخاب نموده اند، فراهم شده است.

از دیگر امکانات موجود در اتاق های این هتل می توان به سشوار، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، مینی بار، دوش، تلفن، اینترنت، سرویس فنجان چای و قهوه و صندوق امانات اشاره نمود. درسرویس های این هتل لوازمی از جمله لوازم بهداشتی رایگان، سرویس فرنگی، حوله و سشوار و روشویی در دسترس می باشد، در اتاق های هتل کمد لباس و در بالکن هر اتاق میز و جایگاه برای استفاده مسافران قرار داده اند.

انواع اتاق های هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا

  • اتاق استاندارد دو نفره : این اتاق ها در ابعاد 29 متر مربع از 2 مهمان بزرگسال و 1 مهمان خردسال پذیرایی به عمل می آورد و در آن 1 تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره موجود می باشد، اضافه کردن سرویس برای نفر اضافه در این اتاق ها امکان پذیر می باشد.
  • اتاق خانوادگی : این اتاق ها در ابعاد 38 متر مربع ظرفیت پذیرایی از 2 مهمان بزرگسال به همراه کودک خردسال تا 5 مهمان بزرگسال را دارد، در این اتاق ها1 تخت دو نفره و سه تخت یک نفره موجود می باشد. این اتاق ها فضای بزرگی دارد و از دو اتاق مجزا که با در از هم جدا شده اند، شکل گرفته است.
  • اتاق دو نفره استخردار : این اتاق ها در ابعاد 29 متر مربع از 2 مهمان بزرگسال پذیرایی به عمل می آورد و در آن یک تخت دونفره برای استراحت مهمانان قرار داده شده است، این اتاق ها مجهز به استخر می باشد و مسافران برای استفاده از استخر احتیاجی به خروج از اتاق ندارند.

فاصله هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا تا مراکز گردشگری شهر آنتالیا

در کنار بهره مندی از تمامی خدمات ارائه شده در هتل میاروسا کمر آنتالیا شما نباید بازدید از مراکز گردشگری و سواحل مجذوب کننده شهر آنتالیا را فراموش نمایید، چرا که مکان های دیدنی و سرگرمیی بسیاری در نزدیکی این هتل واقع شده اند. این هتل در منطقه آلانیا در شهر آنتالیا واقع شده و در فاصله 250 متری از این هتل ساحل کامیووا قرار گرفته است. در ادامه بعضی دیگر از جاذبه های گردشگری و سرگرمیی اطراف هتل میاروسا کمر آنتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • ساحل کامیووا = 2 دقیقه با ماشین
  • ساحل باشگاه مد کمر = 10 دقیقه با ماشین
  • ساحل آیسیگی = 15 دقیقه با ماشین
  • پارک مون لایت = 40 دقیقه با ماشین
  • پارک فولکوریک یوروک = 60 دقیقه با ماشین

سؤالات متداول

1. آیا هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا مکان خوبی برای اقامت خانواده ها است؟

بله، این هتل امکانات و خدمات بسیاری را برای خانواده ها و بچه ها در نظر گرفته است و مکان بسیار مناسبی برای اقامت با خانواده می باشد.

2. چگونه می توانم از نزدیک ترین فرودگاه به هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا بروم؟

فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل در حدود 40 دقیقه با خودرو می باشد، می توانید با تاکسی های فرودگاه خود را به هتل برسانید.

3.هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا با ساحل چقدر فاصله دارد؟

نزدیکترین ساحل تا هتل حدود 50 متر فاصله دارد.

4.آیا هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا استخر هم دارد؟

بله، این هتل مجهز به استخر و سایر امکانات آبی همانند جکوزی و سونا می باشد.

5. چه نوع اتاقی را می توانم در هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا رزرو کنم؟

در این هتل سه نوع اتاق برای رزرو موجود است:

  • اتاق استاندارد دو نفره
  • اتاق خانوادگی 4 نفره
  • اتاق ویژه 2 نفره استخردار

6. آیا هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا رستوران هم دارد؟

بله، داخل هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا یک رستوران دارد.

7. در هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا چه امکانات سرگرمیی وجود دارد؟

  • مرکز آبگرم و ماساژ
  • سالن ورزش و بدنسازی
  • جکوزی
  • سونا
  • پارک آبی
  • استخر
  • منطقه ساحلی اختصاصی

8. ساحل کمر با هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا چقدر فاصله دارد؟

هتل با ساحل کمر حدود 3 کیلومتر فاصله دارد.

نتیجه گیری

آنتالیا یکی از زیباترین شهر ساحلی در کشور ترکیه می باشد که به علت همسایگی با ایران بسیاری از هموطنان برای گذراندن تعطیلات به این شهرسفر می نمایند. در این شهر هتل های پنج ستاره مجلل بسیاری قرار گرفته است که با امکانات و خدمات متنوعی که به مسافران ارائه می دهند، انتخاب محل اقامت را برای مسافران شهر آنتالیا سخت نموده اند. هتل میاروسا کمر آنتالیا (Miarosa Kemer Beach) یکی از برترین هتل های پنج ستاره شهر آنتالیا می باشد، این هتل به علت داشتن ساحل اختصاصی، سرگرمیات آبی متنوع و پرسنل مجرب توانسته سالانه پذیرای مسافران بسیاری از نقاط مختلف دنیا باشد.

پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به رزرو هتل و یا خرید تور، در خصوص هتل های مختلف شهر مورد نظرتان برای سفر اطلاعات کسب کنید تا سفر با کیفیتی را داشته باشید. آژانس آب مایه حیات با سابقه طولانی که در زمینه ارائه خدمات مربوط سفر همانند رزرو هتل و خرید بلیط دارد، می تواند گزینه مناسبی برای خرید بلیط، رزرو هتل و یا خرید تور برای شما باشد.

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید