10 تا از دنج ترین کافه های گرگان

به گزارش آب مایه حیات، در شهر زیبا و سرسبز گرگان مانند دیگر شهرهای ایران، کافه ها پاتوق بسیاری از جوان ها محسوب می شوند. این کافه ها با دکوراسیون و فضای مجذوب نماینده و نوشیدنی های متنوع و متفاوت به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند. بعضی از کافه های گرگان، کافه رستوران هستند و در کنار سرو انواع نوشیدنی ها ، غذاهای مختلفی هم سرو می نمایند. بعلاوه مسافران و گردشگران این شهر هم ممکن است در سفر خود چند ساعتی را در کافه های شهر گرگان بگذرانند. شناخت کافه های این شهر می تواند به این افراد یاری کند جای مناسبی را انتخاب نمایند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از برترین کافه های گرگان را معرفی کنیم.

10 تا از دنج ترین کافه های گرگان
  • کافه رستوران میامی گرگان

کافه رستوران میامی گرگان به دلیل دکوراسیون بیرونی و داخلی بسیار مجذوب نماینده در بین اهالی گرگان حسابی معروف و محبوب است. حیاط بزرگ این مجموعه دارای آلاچیق های اختصاصی بوده و با نورپردازی های خاصی تزئین شده است. بعلاوه در کف حیاط این کافه بلوک های زیبایی به شکل خانه های قدیمی طراحی و کار شده که زیبایی فضای آن را چندین برابر نموده است. فضای داخلی این کافه رستوران هم پنجره های بزرگی رو به حیاط زیبای کافه دارد.

کیفیت غذاهای کافه رستوران میامی بسیار بالاست و مشتریان می توانند کیک ها، شیرینی ها، انواع قهوه، دم نوش ها، غذاها و میان وعده های فوق العاده خوش طعمی را در این مکان دنج نوش جان نمایند. علاوه بر این ها برخورد پرسنل کافه رستوران میامی گرگان هم باعث رضایت بیشتر مشتریان شده است. به طور کلی کافه میامی به عنوان یکی از برترین کافه های گرگان، انتخاب ایده آلی برای مشکل پسندان است.

آدرس کافه رستوران میامی گرگان: گرگان-خیابان ولیعصر-عدالت 36-کوچه سازمان اب-روبه روی بیمه پارسیان

  • کافه پنزا PENZA گرگان

در کافه پنزا گرگان یک ویژگی مجذوب نماینده وجود دارد که در کم تر کافه ای دیده می گردد، در این کافه نان تازه با کیفیت بالا پخته می گردد. خوراکی های خوشمزه کافه پنزا ترکیبی هوس انگیز برای شکم گردها هستند و مشتریان از ساعت 9 صبح تا 23 شب می توانند به این کافه سر بزنند. در تمام قسمت های این کافه می توان خلاقیت، به روزبودن و کیفیت بالا را مشاهده کرد، حتی دکور کافه پنزا هم بسیار دنج و مدرن است. این کافه دنج یکی از برترین کافه های گرگان برای صرف صبحانه است.

آدرس کافه پنزا گرگان: ایران - گلستان - گرگان خیابان عدالت 81 ، روبروی سه راه مهرگان

  • کافه پیانو گرگان

کافه پیانو گرگان با فضای دنج و مدرن خود پاتوق اهالی هنر این شهر محسوب می گردد. کیفیت غذاهای این کافه به عنوان یکی از برترین کافه های گرگان، بسیار بالاست و پرسنل آن هم با رفتار محترمانه از مشتریان پذیرایی می نمایند. در فضای داخلی و بزرگ این کافه میزها با فاصله زیاد از یکدیگر قرار گرفته اند و مشتریان می توانند با آرامش بیشتر با دوستان خود مشغول گپ و گفت شوند. بعلاوه در خیابان های اطراف کافه پیانو مکان های مناسبی برای پارک خودرو وجود دارد و همین مسئله کار را برای مشتریان کافه راحت تر می نماید. این کافه دلنشین و مجذوب نماینده متعلق به یکی از هنرمندان پیانونواز شهر است و صدای پیانو روحی تازه به فضای کافه پیانو می بخشد.

آدرس کافه پیانو گرگان: گرگان-بلوار گلشهر-نبش گلشهر 9

  • کافه رستوران حس گرگان

کافه رستوران حس گرگان پر از حال و هوای خوب است. فضای این رستوران دنج، مجذوب نماینده و بسیار صمیمی و امروزی است و میزهای و صندلی های چوبی آن باعث آرامش بیشتر مشتریان می شوند. در این کافه رستوران می توانید خوشمزه ترین خوراکی ها را نوش جان کنید. به خصوص آبمیوه های طبیعی این مجموعه با دیزاین های خلاقانه و مجذوب نماینده برای مشتریان بسیار مجذوب نماینده هستند. این کافه دلباز و بزرگ بیرون برهای خوشمزه ای مانند انواع دسر و ژله هم دارد و مسافرانی که عجله دارند می توانند از این خدمات استفاده نمایند. به طور کلی این کافه پر از حس خوب است و مشتریان می توانند در آن چندساعتی را از استرس های زندگی روزمره دور باشند.

آدرس کافه رستوران حس گرگان: گرگان-خیابان ولیعصر-بین عدالت 75 و 77

  • کافه رستوران ژوبین گرگان

کافه رستوران ژوبین گرگان یکی از برترین کافه های گرگان با موسیقی زنده است و در روزهای یکشنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و آدینه در این مکان موسیقی زنده اجرا می گردد. این کافه هم مانند دیگر کافه های معرفی شده، خوراکی های بسیار خوشمزه و نوشیدنی های وسوسه انگیز سنتی زیادی دارد. بدون شک خوردن این غذاها و نوشیدنی های خوش طعم در کنار گوش سپردن به نوای دل انگیز موسیقی زنده تجربه ای مجذوب نماینده برای مهمانان خواهد بود. به خصوص اگر مسافر شهر گرگان باشید با خاطره خوبی از کافه رستوران ژوبین خداحافظی می کنید.

آدرس کافه رستوران ژوبین گرگان: گرگان-بلوار صیاد شیرازی-نبش صیاد18

  • کافه رستوران فیوره گرگان

کافه رستوران فیوره گرگان یکی دیگر از برترین کافه های گرگان است. این کافه معروف و مطرح دسترسی راحتی به خیابان اصلی دارد و همین باعث سهولت دسترسی مشتریان به کافه فیوره می گردد. این کافه دارای منوی متنوع، کارکنان خوش برخورد و دکوراسیون و نورپردازی بسیار خوب است و مشتریان می توانند خوراکی ها و نوشیدنی های دلخواهشان را با بالاترین کیفیت و برترین طعم در این مکان نوش جان نمایند. به خصوص در نیمه اول سال کرپ موز این مجموعه بسیار خوشمزه و هوس انگیز است و اگر این خوراکی خوشمزه را سفارش دهید پرسنل مجموعه آن را در کنار گیلاس، نوتلا، پودر بادام، پودر گردو و پودر فندوق سرو می نمایند. بعلاوه پیشنهاد می کنیم صبحانه های کافه رستوران فیوره گرگان را هم حتما امتحان کنید.

آدرس کافه رستوران فیروه گرگان: آدرس گرگان-خیابان ولیعصر-گرگانپارس-شهریور مرکزی-جنب آژانس مسافرتی کهکشان

  • کافه چهره گرگان

کافه چهره گرگان یکی دیگر از مجذوب نماینده ترین کافه های گرگان است که در یک محیط دنج و دوست داشتنی از مهمانان خود پذیرایی می نماید. این کافه در وسط شهر گرگان واقع شده و دسترسی به آن بسیار آسان است. جالب است بدانید در کافه چهره، عکس خود مشتری یا شخص مورد نظر مشتری به وسیله پرینتر رنگی خوراکی روی قهوه چاپ می گردد. این کار خلاقانه و دوست داشتنی لبخند بر لب مهمانان کافه می نشاند و حس خوبی را به آن ها می دهد. مدیر این مجموعه هم از فعالان گردشگری استان گلستان است.

آدرس کافه چهره گرگان: گرگان-بلوارجانبازان-نبش جانباز 20

  • کافه رستوران شهاب گرگان

کافه رستوران شهاب گرگان در کنار هتل شهاب واقع شده است. این کافه با محیط جنگلی زیبا انتخاب ایده آلی برای افرادی است که علاقه مند به محیط های دنج و سرسبز جنگلی هستند. کیفیت سرویس های ارائه شده در کافه رستوران شهاب گرگان بسیار بالاست و این مسئله در کنار محیط لوکس و سرسبز این کافه باعث رضایت مشتریان می گردد. منوی کافه رستوران شهاب گرگان تنوع بالایی دارد و افراد با سلیقه های مختلف به خصوص آن ها که سخت پسند و حساس هستند هم می توانند در این کافه رستوران از خوردن غذا ها و نوشیدنی های مختلف لذت ببرند. کافه رستوران شهاب جزو برترین کافه های گرگان محسوب می گردد و با موقعیت مکانی مناسب یکی از برترین مکان ها برای گردشگران است.

آدرس کافه رستوران شهاب گرگان: گرگان-بلوار ناهارخوران-جنب هتل شهاب

  • کافه دلمار گرگان

کافه دلمار گرگان یکی دیگر از برترین کافه های گرگان است. در منوی این کافه پای کیک های متنوع و خوش طعم، سیب زمینی سرخ نموده در مدل های مختلف و غذاهای بسیار مجذوب نمایندهی وجود دارد. دکور و فضای داخلی کافه هم بسیار دنج و دلنشین است و برای راحتی بیشتر مشتریان مکان مجزایی برای سیگاری ها در نظر گرفته شده است.

آدرس کافه دلمار گرگان: گرگان- گرگانپارس- تقاطع مرداد مرکزی و خیابان مهر

  • کافه نامبروان گرگان

کافه نامبروان گرگان در کوچه پس کوچه های پر از درختان چنار گرگان پارس واقع شده است. به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص مشتریان به راحتی می توانند به این کافه مجذوب نماینده دسترسی داشته باشند. کافه نامبروان دارای دکوراسیون و نورپردازی خوبی بوده و غذاهای سرو شده در آن هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پیشنهاد می کنیم طعم بیف ساندویچ و کالزونه این کافه را حتما امتحان کنید.

آدرس کافه نامبروان گرگان: گرگان-خیابان ولیعصر-گرگانپارس-شهریور مرکزی-جنب آژانس مسافرتی کهکشان

جمع بندی درباره دنج ترین کافه های گرگان

در این مقاله 10مورد از دنج ترین کافه های گرگان را معرفی کردیم. در بیشتر این کافه ها علاوه بر نوشیدنی ها و میان وعده های خوشمزه، غذاهای خوشمزه ای هم سرو می شوند و شما عزیزان می توانید لحظات خوبی را در این کافه های مجذوب نماینده تجربه کنید. اگر اهل گرگان هستید و یا به این شهر سفر نموده و تجربه ای از کافه های گرگان دارید نظرات خود را با آب مایه حیات در میان بگذارید.

منبع: الی گشت

به "10 تا از دنج ترین کافه های گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از دنج ترین کافه های گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید