اختتامیه مستند آبروی کوچه ها با تجلیل از خانواده شهدا برگزار گردید

به گزارش آب مایه حیات، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ آبروی کوچه ها عنوان یک مستند 26 قسمتی است که با موضوع معرفی فعالیت های اجتماعی و سبک زندگی شهدا و بازنمایی آنها از زاویه ای متفاوت برای نسل جوان تهیه و فراوری شده است.

اختتامیه مستند آبروی کوچه ها با تجلیل از خانواده شهدا برگزار گردید

استفاده از بخش های نمایشی، تصویرگری و نقاشی و حضور دوربین برنامه در لوکیشن های مختلف و برگزاری مراسم یادبود شهدا با مشارکت همسایگان و اهل محل از بخش های مختلف این برنامه است.

آیین اختتامیه این مستند هم اکنون در هتل پارسیان در حال برگزاری است.

مراسم اختتامیه این مستند با تجلیل از خانواده های معزز شهیدان سجاد عفتی، محمود شفیعی، علی بلورخانی، علی امرایی، داوود غفاری، حمید جهان مالی، امیر کمندی، مجید خدابنده لو، بهنام میرزاخانی، رضا شفیعی، سید محمد حسینی فردویی، حسین نعمتی، محسن گلستانی، قدرت تقی زاده، علیرضا رضایی، مسعود کرمانی، مرتضی ابراهیمی، مهدی بختیاری، میثم نجفی، مصطفی محمد میرزایی، سعید انصاری، عباس آبیاری، مهدی قاضی خانی، بشیر توانایی پور، حمیدرضا زمانی، رضا مومنی و سعید شاهدی همراه است.

آبروی کوچه ها کاری از گروه معارف شبکه پنج سیماست که در 26 قسمت 25 دقیقه ای با اجرای دلارام لرستانی و جلال محبی و به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا محمجهان تهیه و فراوری شده است.

مراسم اختتامیه این مستند امروز یکشنبه، 25 تیر ماه از ساعت 11 شروع شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اختتامیه مستند آبروی کوچه ها با تجلیل از خانواده شهدا برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه مستند آبروی کوچه ها با تجلیل از خانواده شهدا برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید