بدون مجوز به منطقه ها تحت حفاظت محیط زیست بوشهر نروید

به گزارش آب مایه حیات، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اعلام نمود: ورود گردشگران و تورهای گردشگری به منطقه ها حفاظت شده این استان نیامند دریافت مجوز است.

بدون مجوز به منطقه ها تحت حفاظت محیط زیست بوشهر نروید

به گزارش آب مایه حیات، فرهاد قلی نژاد روز چهارشنبه با بیان اینکه این استان به علت شرایط آب و هوایی مطلوب در فصل های پاییز و زمستان پذیرای گردشگران بسیاری است، تاکید نمود: ورود گردشگران در منطقه ها حفاظت شده برای جلوگیری از تخریب و برهم خوردن آرامش و تعادل محیط زیستی و پیشگیری از حادثه برای گردشگران، باید با رعایت اصول حفاظت از طبیعت انجام گردد.

وی اضافه کرد: بنابراین ورود گردشگران و تورهای گردشگری به منطقه ها تحت حفاظت استان بوشهر بویژه پارک ملی دیر نخیلو، پارک ملی نایبند و اثر طبیعی ملی کوه نمک نیازمند دریافت مجوز است و از همه آژانس ها و برگزار نمایندگان تورهای گردشگری تقاضا می گردد یک هفته قبل از سفر به این منطقه ها نسبت به هماهنگی و اخذ مجوز ورود اقدام نمایند.

قلی نژاد گفت: منطقه ها تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست از منطقه ها ارزشمند زیستی هستند که برای حفاظت از میراث های طبیعی و ذخایر ژنتیکی مورد حفاظت قرار گرفته اند.

استان بوشهر هشت منطقه تحت مدیریت (پارک ملی دریایی نای بند، پارک ملی دیر - نخیلو، منطقه حفاظت شده مند، منطقه حفاظت شده حله، پناهگاه حیات وحش خارک، اثر طبیعی ملی کوه نمک، اثر طبیعی ملی خارکو و منطقه حفاظت شده کوه بیرمی) با مساحت 181 هزار و 387هکتار و سه منطقه شکار ممنوع کوه مند و کوه تنگ باهوش- شاهزاده ابراهیم و کوه سیاه با وسعت 176 هزار و 266هکتار دارد.

منبع: دنیای سفر

به "بدون مجوز به منطقه ها تحت حفاظت محیط زیست بوشهر نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون مجوز به منطقه ها تحت حفاظت محیط زیست بوشهر نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید