مقالات گردشگری

پارک ملی زاگرب، زیباترین و مجبوب ترین پارک ملی کرواسی

پارک ملی پلیتیویچ در منطقه لیکا-سِن (Lika - Senj) و ناحیه کارلُواک (Karlovac)، در دامنه های جنوبی کوه مالا کاپلا (Mala Kapela) در 140 کیلومتری زاگرب واقع شده است. این پارک، زیباترین و مجبوب ترین پارک ملی کرواسی است. در این منطقه و در 10 هزار سال گذشته، 16 دریاچه لاجوردی شفاف،...

9 مهر 1402

رکوردزنی گردشگری ترکیه ادامه دارد

جدیدترین آمارهای رسمی منتشر شده نشان می دهد صنعت گردشگری ترکیه در پی افزایش شمار گردشگران خارجی رونق گرفته است.

1 مهر 1402

توضیحات مهم رییس فیفا درباره ملاقات با رییسی ، به زودی به ایران می آیم

در آینده نزدیک برای تبادل نظر درباره مسائل مربوط به فوتبال به ایران سفر خواهم کرد و این تمایل را به رئیس جمهور نیز تأیید کردم.

30 شهریور 1402

انیمه Spy x Family به یک بازی بانمک تبدیل می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی (Groove Box Japan) به تازگی از بازی SPYxANYA: Operation Memories رونمایی نموده اند.

29 شهریور 1402

نان محلی غرب تهران با سبزی های تازه کوهی

غرب تهران به علت قرار گرفتن کوه های مرتفع در آن، ظرفیت های برجسته ای برای گردشگری در محیط کوهستانی دارد. آب و هوای دلپذیر روستای واریش و دسترسی سریع به آن از دل شهر تهران، این روستا را به مقصد گردشگری محبوبی برای ساکنان مرکز تبدیل می نماید.

21 شهریور 1402

زندگی دردناک تیزشاخ کالاهاری با شاخ فرو رفته در گردن

این تیزشاخ کالاهاری در حالی که یک شاخش به شکلی تغییر شکل یافته رشد نموده و گردنش را سوراخ نموده در حال فریاد برای یاری دیده می گردد!

20 شهریور 1402

دستیار سابق برانکو از فردا در تیم ملی ایران

دستیار سابق برانککو ایوانکوویچ به زودی به کادر فنی امیر قلعه نویی خواهد پیوست.

19 شهریور 1402

گلفشان نفتلیجه؛ حوضچه ای با آب بنفش و صورتی در گلستان

استان شمالی و خوش آب وهوای گلستان دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی متعددی دارد. آبشار های زبیا و تماشایی مانند کبودوال، لُوه، پارک ملی گلستان و پارک جنگلی النگدره، تالاب های گمیشان و آلماگل، گنبد قابوس و دیوار گرگان از جمله آن ها است. اما یکی از حیرت انگیزترین...

14 شهریور 1402

سرزمین نفرین شده رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگاران در بندرعباس، نخستین اثر داستانی فهیمه بلارک، ویژه نوجوانان با موضوع ماجراجویی پسر نوجوانی در سرزمین نفرین شده، رونمایی می گردد.

31 مرداد 1402

رونمایی از موتور نو بزرگترین موشک دنیا ، عکس

ایسنا نوشت: شرکت فضایی خصوصی اسپیس ایکس پیشران سوپرهوی استارشیپ که به تازگی اصلاح شده است را به نمایش گذاشت.

29 مرداد 1402

حمایت سیاسی بین ارمنستان و ایران عامل اصلی توسعه گردشگری است

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حمایت سیاسی بین ارمنستان و ایران عامل اصلی توسعه گردشگری است.

25 مرداد 1402

به یاد شادروان پروفسور ولی صمد

وی ایراندوستی بسیار علاقه مند بود و از رییس جمهور تاجیکستان که نام کتابخانه اصلی و ملی شهر را که قبلاً به نام ابوالقاسم فردوسی بود و اکنون کتابخانه ملی تاجیکستان نامگذاری و نام فردوسی حذف شده بود انتقاد داشت.

21 مرداد 1402

اقامت بیش از 2 میلیون نفر شب مسافر در استان گیلان

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، اقامت بیش از 2 میلیون نفر شب مسافر در استان گیلان صورت پذیرفت.

14 مرداد 1402

صدور بیانیه مشترک در پنجاهمین سال روابط ترکیه و قطر

ایسنا نوشت: ترکیه و قطر پنجاهمین سال برقراری روابط دیپلماتیک بین خود را با اعلام بیانیه مشترکی جشن گرفتند که شامل منظره آینده امیدوارکننده برای تقویت بیشتر روابط مالی و تجاری است به نحوی که در خدمت منافع دو کشور و دو ملت برادر باشد.

28 تیر 1402

اینجا ایران است؛ سردترین نقطه خاورمیانه ، غار یخی چما کجاست ، تصاویر غار یخی کوهرنگ را ببینید

غار یخی چما از آن دسته جاذبه های گردشگری است که علاوه بر زیبایی منحصربه فرد، با هوای بسیار خنک و سرمای زمستانی خود، حرف های بسیاری برای گفتن به بازدیدکنندگان خود دارد. اما غار یخی چما کجاست و چگونه می توان به آنجا رفت؟

27 تیر 1402

اختتامیه مستند آبروی کوچه ها با تجلیل از خانواده شهدا برگزار گردید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ آبروی کوچه ها عنوان یک مستند 26 قسمتی است که با موضوع معرفی فعالیت های اجتماعی و سبک زندگی شهدا و بازنمایی آنها از زاویه ای متفاوت برای نسل جوان تهیه و فراوری شده است.

25 تیر 1402

احتمال آبگرفتگی معابر در 15 استان، خیزش گرد و خاک در 12 استان

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال لغزندگی جاده ها و آبگرفتگی معابر 15 استان همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 12 استان و ارتفاع موج تا 2 متر در شمال کشور هشدار داد.

24 تیر 1402

بازسازی سقف خانه سعدی در شیراز شروع شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در شیراز،در پی انتشار گزارش ایبنا در استان فارس مبنی بر مسائل سقف این خانه تاریخی که اول اردیبهشت ماه جاری به مناسبت یادروز شیخ اجل منتشر شد، اینک خبر می رسد که مراحل بازسازی سقف های این خانه تاریخی که به خاندان مدحت تعلق دارد...

21 تیر 1402

این وانت نماد یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری آمریکا است!

جی ام سی کنیون ای تی 4اکس ای ئی وی ادیشن (Canyon AT 4 X AEV Edition) نام تریم بسیار جذابی از وانت تازه آمریکایی است و به لاستیک های آفرود 35 اینچی مجهز شده تا یک ماجراجوی خوش رخ، روانه بازار گردد.

19 تیر 1402

پیشنهاد خاص علیرضا قربانی به طرفدارانش در کنسرت دیشب

علیرضا قربانی در جریان کنسرت های خود در تهران درباره گوش دادن به یکی از قطعات اجرایی این کنسرت ها، به هواداران خود پیشنهادی ارائه نموده است.

12 تیر 1402
تعداد: (257)