چه خبر از بازار مرغ؟

به گزارش آب مایه حیات، مشاهدات حاکی از آن است که با وجود اعلام نرخ تازه قیمت مرغ در هفته گذشته به کیلویی 73 هزار تومان، همچنان نرخ مصوب در بعضی مغازه ها رعایت نمی گردد، در حالی که این کار تخلف بوده و مسئولان مربوطه با خاطیان برخورد خواهند کرد.

چه خبر از بازار مرغ؟

به گزارش ایسنا بر اساس مشاهدات میدانی از بعضی از مغازه های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ کامل بیش از رقم مصوب اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی است. هفته گذشته قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف نماینده 73 هزار تومان اعلام شد، مشاهدات نشان می دهد که نرخ مصوب در بعضی مغازه ها رعایت نمی گردد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی چندی پیش اعلام نمود که با همکاری فراورینمایندگان و مسئولان افزایش شیب فراوری آغاز شده و در یکی دو هفته آینده قیمت مرغ به ثبات می رسد.

بعلاوه در گذشته مسعود امراالهی - مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی - گفته بود که فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب تخلف است و از مردم خواست هر واحدی که گرانفروشی داشتند را به وسیله سامانه 124 حتما اطلاع رسانی نمایند و بازرسان ما هم به یاری بازرسان مردمی که در این طرح با ما همراهی می نمایند، همانند بازرسان سازمان دامپزشکی و جهادکشاورزی، بازرسان صمت و اصناف برخورد لازم را با این موضوع دارند.

منبع: فرارو

به "چه خبر از بازار مرغ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه خبر از بازار مرغ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید