کیهان: آگهی های تلویزیون، هالیوودی و مروج زندگی غربی است

به گزارش آب مایه حیات، کیهان نوشت: در حال حاضر بیشتر آگهی های بازرگانی که از شبکه های تلویزیونی رسانه ملی پخش می گردد در جهت اهداف ارزشی و اسلامی نیست و متأسفانه اشاعه تبلیغ سبک زندگی و فرهنگ غربی است.

کیهان: آگهی های تلویزیون، هالیوودی و مروج زندگی غربی است

از طرفی هم این روز ها شاهد پخش آگهی های بازرگانی و تجاری از شبکه های تلویزیونی صداوسیما هستیم که کپی برداری شده از نوع خارجی و هالیوودی است.

هجمه سنگینی از آگهی های بازرگانی غیرمتعارف و ناهنجار از شبکه های تلویزیونی صداوسیما پخش می گردد که می تواند در آینده مسائل فراوانی را در جامعه ما به وجود بیاورد و به خصوص تأثیرش در قشر نوجوان و جوان ما غیرقابل جبران خواهد بود.

به نظر می رسد که صداوسیما بایستی در این زمینه خط مشی و راه چاره های لازم را تدوین و در اختیار سازندگان آگهی های تبلیغاتی قرار دهد، از طرفی بسیاری از این آگهی ها از نظر ساختاری بی محتوا و از نظر دیالوگ هم بسیار ضعیف هستند، بنابراین احتیاج هست که در رابطه با فراوری آگهی های بازرگانی از افراد متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی بهره گیری گردد که به ارزش های دینی و اخلاقی جامعه ما احترام بگذارند و با یک نگاه فرهنگی به این مقوله بپردازند.

منبع: فرارو

به "کیهان: آگهی های تلویزیون، هالیوودی و مروج زندگی غربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهان: آگهی های تلویزیون، هالیوودی و مروج زندگی غربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید