انیمه Spy x Family به یک بازی بانمک تبدیل می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

به گزارش آب مایه حیات، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی (Groove Box Japan) به تازگی از بازی SPYxANYA: Operation Memories رونمایی نموده اند.

انیمه Spy x Family به یک بازی بانمک تبدیل می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

این بازی این بر اساس انیمه و سری مانگای محبوب Spy × Family ساخته شده است که فصل اول انیمه آن به دو بخش تقسیم شد که بخش اول آن با 12 قسمت از آوریل تا ژوئن 2022 و فصل دوم آن با 13 قسمت از اکتبر تا دسامبر 2022 پخش شد. در بازی Operation Memories، شخصیت آنیا فورجر (Anya Forger)، یک تکلیف نو از مدرسه خود دارد که آن هم چیزی نیست جز ایجاد یک دفتر خاطرات عکس محور. در واقع بازیکنان باید با رفتن به مدرسه در روزهای هفته و رفتن به انواع مکان های هیجان انگیز مانند ساحل یا موزه هنر در روزهای تعطیل، در جست وجوی سوژه هایی برای عکاسی، خاطراتی را جمع آوری کند.

در این میان بیش از 15 مینی گیم در دسترس بازیکنان خواهد بود. این بازی های سرگرم کننده مبتنی بر صحنه های آشنا از انیمه منبع الهام بازی خواهد بود و شامل بولینگ با تم بادام زمینی گرفته تا تمرین پایکوبی برای کسب امتیاز و دریافت لباس ها و وسایل گردش می گردد. خانواده فورجر را با لباس های مختلف و موارد دیگر قابل شخصی سازی هستند و بعلاوه از حالت عکس بازی می توانید برای گرفتن پرتره های عالی از آن ها بهره ببرید.

اولین تریلر بازی با صحبت آنیا با دوستش بکی در خصوص اینکه چگونه می خواهد یک دفتر خاطرات فوق العاده فوق العاده بسازد، آغاز می گردد. سپس او را هم در مدرسه و هم در خانه با والدینش، لوید و یور می بینیم. او با خانواده اش به مکان های مختلف می رود تا از رویدادهای متنوع عکس بگیرد. یک بازی کارتی با حضور دامیان نیز در یک نقطه از این تریلر ظاهر می گردد. در راستای با دیگر اخبار مرتبط با Spy × Family، فیلم The Spy x Family: Code White در 22 دسامبر (1 دی) امسال عرضه شده و فصل دوم انیمه نیز در دست ساخت است.

بازی SPYxANYA: Operation Memories در تاریخی نامعلوم در سال 2024 برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "انیمه Spy x Family به یک بازی بانمک تبدیل می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمه Spy x Family به یک بازی بانمک تبدیل می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید