این گوشی ها برترین عکس را می گیرند ، 3 انتخاب از میان اندرویدی ها

به گزارش آب مایه حیات، گوشی های اندروید زیادی در بازار، مدعی اند که برترین امکانات برای عکاسی با گوشی را فراهم نموده اند، اما در واقعیت کدام گوشی ها بهتر هستند؟

این گوشی ها برترین عکس را می گیرند ، 3 انتخاب از میان اندرویدی ها

به گزارش آب مایه حیات و به نقل از روزنامه سان، در میان گوشی های هوشمندی که در بازار وجود دارد، کدام گوشی برای هواداران عکاسی با موبایل مناسب است. ما نگاهی به سه دستگاه اندرویدی کاملا تازه انداخته ایم که احتمالا هواداران عکاسی را راضی می نماید.

Samsung Galaxy S23 Ultra

این گوشی هوشمند سامسونگ، لنزهای زیادی دارد که عکس های خیره کننده ای ثبت می نماید. در مجموع دارای چهار لنز با لنز اصلی 200 مگاپیکسلی است. اما ویژگی برجسته آن باید زوم فوق العاده اش باشد که می تواند به لطف دو لنز زوم 10 مگاپیکسلی - یکی با زوم 3x f/2.4 و دیگری با زوم 10x f/4.9، عکس های واضحی از اجسام بسیار دورتر ثبت کند.

Honor Magic5 Pro

این گوشی هوشمند به عکس هایی که می تواند از اجسام متحرک ثبت کند مشهور است. همه می دانند که وقتی کوچکترین حرکتی در سوژه وجود دارد، گرفتن عکس مناسب چقدر سخت است. این گوشی می تواند از عهده چنین چالشی به خوبی برآید. آنر مجیک پرو، از فناوری AI Motion Sensing استفاده می نماید که قادر است به طور اتوماتیک لحظه مورد نظر شما را تشخیص دهد. این ویژگی به طور اتوماتیک حالات چهره مانند لبخند و حرکات بدن مانند پریدن را تشخیص می دهد. آنر اخیرا مجیک پرو را راه اندازی نموده است، اما تاریخ دقیق عرضه آن هنوز اعلام نشده است، ولی انتظار می رود تا قبل از ژوئن سال جاری باشد.

Oppo Find N2 Flip

این گوشی برای سلفی گرفتن خوب است. همه می دانند که دوربین اصلی پشتی همواره بالاترین کیفیت را دارد، در حالی که لنز سلفی بسیار کوچکتر است، اما این مسئله ای برای Oppo Find N2 Flip نیست. این تلفن تاشو دارای یک صفحه نمایش بزرگ در پشت در حالت بسته است که نه تنها به شما امکان می دهد کارهای معمول با تلفن را انجام دهید، بلکه به وسیله لنزهای دوتایی اصلی خود نیز عکس بگیرید. بنابراین می توانید با دوربین 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و دوربین فوق عریض 112 درجه سلفی با کیفیت خوبی بگیرید. از آنجایی که این گوشی تاشو است، می توانید به راحتی آن را در زاویه دلخواه خود تا کنید و مجبور نباشید آن را در دست بگیرید یا آن را روی اشیاء متعادل کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "این گوشی ها برترین عکس را می گیرند ، 3 انتخاب از میان اندرویدی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی ها برترین عکس را می گیرند ، 3 انتخاب از میان اندرویدی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید