علم و تکنولوژی

راهنمای خرید 20 هدیه فرهنگی و هنری برای بچه ها به مناسبت روز کودک

به مناسبت روز کودک در این مطلب راهنمای خرید 20 هدیه فرهنگی هنری برای بچه ها (گروه سنی 3 تا 12 سال) را آماده کردیم. روز کودک تاریخی است که به ما یادآوری می نماید بچه ها هم مثل بزرگ ترها از حقوقی برخوردارند و نیازمند آموزش، سرگرمی، تغذیه سالم و تامین محیطی امن...

16 مهر 1402

مرد عنکبوتی مایلز مورالس؛ درباره فیلم مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی

اگر بخواهیم به مرد عنکبوتی: به درون جهانی عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) و مرد عنکبوتی: در میان جهانی عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) و فلسفه پشت جهان سازی شان بی رحمانه نگاه کنیم، این دو فیلم تلاشی از جانب مارول به نظر می رسند برای این که به کلکسیون شلخته و...

2 مهر 1402

انیمه Spy x Family به یک بازی بانمک تبدیل می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی (Groove Box Japan) به تازگی از بازی SPYxANYA: Operation Memories رونمایی نموده اند.

29 شهریور 1402

افشای ظرفیت باتری آیفون سری 15 ، چقدر افزایش داشته است؟

پس از معرفی سری آیفون 15 در مراسم اپل که سه شنبه شب گذشته برگزار گردید، کم کم جزئیات بیشتری در خصوص این 4 گوشی فاش می گردد که یکی از جدیدترین آنها، ظرفیت باتری است.

25 شهریور 1402

سوژه تازه گوگل برای مسخره کردن اپل ، عکس

گجت نیوز نوشت: آیفون 15 و تجهیز آن به پورت شارژ USB C تحت فشار اتحادیه اروپا، سوژه گوگل شده تا در ویدیوی تبلیغاتی نو خودش به تمسخر آن بپردازد.

18 شهریور 1402

خبر خوش برای پرسپولیس و استقلال در آستانه دربی

به زودی سیستم یاری داور ویدئویی دراستادیوم آزادی نصب می گردد تا تیم های پرسپولیس و نساجی با این تکنولوژی میزبان حریفان آسیایی خود باشند.

15 شهریور 1402

دانگ فنگ فنگون E5 کراس اوور پلاگین هیبریدی تازه بهمن موتور ، آنالیز تخصصی

دانگ فنگ فنگون E5 یا Landian E5 نمونه پلاگین هیبرید هفت نفره همان دیگنیتی بهمن موتور است که در چین با ظاهری تازه به فروش می رسد. این کراس اوور هیبریدی با موتور 1.5 لیتری و باتری های 17.52 کیلوواتی خود می تواند تا 1150 کیلومتر را بدون توقف پشت سر بگذارد. دانگ فنگ فنگون...

3 شهریور 1402

با این روش سالم و خوش اندام بمانید

وعده های اصلی غذا معمولا با پیش غذا و دسر همراه می شوند. برای همین گاهی این سوال مطرح می گردد که آیا صرف پیش غذا و دسر لازم است؟

22 مرداد 1402

به یاد شادروان پروفسور ولی صمد

وی ایراندوستی بسیار علاقه مند بود و از رییس جمهور تاجیکستان که نام کتابخانه اصلی و ملی شهر را که قبلاً به نام ابوالقاسم فردوسی بود و اکنون کتابخانه ملی تاجیکستان نامگذاری و نام فردوسی حذف شده بود انتقاد داشت.

21 مرداد 1402

گرد و خاک PS5 راخراب می نماید ، توصیه های مهم برای نظافت کنسول بازی پلی استیشن

تجمع گرد و خاک زیاد روی پلی استیشن 5 شما می تواند باعث بروز مسائل دائمی و آسیب غیرقابل برگشت و اختلال در عملکرد این سخت افزار گردد.

19 مرداد 1402

خواب ناکافی چه بلایی بر سر بدن ما می آورد؟

داده های یک پژوهش علمی نشان می دهد که 8 درصد مرگ ها به علت خواب نا به هنجار بوده است.

16 مرداد 1402

چه خبر از گوینده شب بخیر کوچولو ، 10 عمل جراحی انجام داده ام اما...

گوینده برنامه شب بخیر کوچولو گفت: کسانی که می خواهند وارد رادیو شوند باید شکیبا باشند، به خصوص در رادیو نانی که بعضی شاید به دنبالش باشند، دست یافتنی نیست ولی برای آنان که عشق دارند قصه فرق می نماید.

10 مرداد 1402

10 بدنساز برتر تمام دوران از نظر هوش مصنوعی

برترین بدنسازان تمام دوران چه کسانی هستند؟ در لیست 10 نفر برتر تاریخ بدنسازی شما نام چه کسانی به چشم می خورد؟

22 تیر 1402

ییلاق سوباتان یکی از دیدنی ترین منطقه ها ییلاقی کشور است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، ییلاق سوباتان یکی از دیدنی ترین منطقه ها ییلاقی کشور است.

20 تیر 1402

5 بازی دیگر که HBO می تواند مانند لست آو آس اقتباس خوبی از آن ها بسازد

مجموعهٔ لست آف آس شبکهٔ HBO به همه نشان داد بازنویسی یک اقتباس تلویزیونی در سال 2023 چطور باید انجام گردد. کریگ مزین و نیل دراکمن اثری را خلق کردند که به راحتی حس و حال، اتمسفر و قلب تپندهٔ بازی را به نمایش می کشد و درعین حال ریسک هایی صورت گرفت تا محتویات...

15 تیر 1402

زبان فارسی موجب تقویت هویت ملی بین اقوام ایرانی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، مهدی آذرمکان در این نشست که امروز، دهم تیر، با حضور علی بخشی زاده، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، محمد جعفر محمدزاده، رئیس شورای پاسداشت زبان فارسی معاونت صدا، یدالله گودرزی، دبیر دومین جشنواره آیین سخن و مدیران کمیته...

10 تیر 1402

اولکو، تامیو؛ اولین جزیره بدون گوشی هوشمند، با سفر به این جا موبایل خودتان را خاموش کنید

اگرچه مقاومت در برابر ایمیل های کاری و به روز رسانی شبکه های اجتماعی در طول تعطیلات برای بعضی سخت است، اما جزیره اولکو-تامیو در فنلاند از بازدیدکنندگان می خواهد که تلفن های همراه و وسایل ارتباطی خود را کنار بگذارند و از طبیعت لذت ببرند.

8 تیر 1402

معرفی 11 مدل از برترین انواع کفپوش سرویس بهداشتی

یکی از بخش های مهم ساختمان سرویس بهداشتی است که به علت وجود رطوبت در این قسمت، انتخاب و نصب کفپوش مناسب اهمیت ویژه ای دارد. امروزه انواع کفپوش سرویس بهداشتی با متریال های مختلف موجود است که بنابه سلیقه و متناسب با بودجه خود می توانید تهیه و نصب کنید.

31 خرداد 1402

اگر دلش را ندارید این تصاویر را نبینید ، کار این مردان شکار مار آناکونداست

هرچقدر هم که آناکندا بزرگ و خطرناک باشد باز هم نمی تواند حریف جماعت شکارچی بشود و به خاطر همین گزارش های زیادی از شکار غیرقانونی آناکندا در سازمان جهانی حمایت از حیوانات ثبت شده است.

29 خرداد 1402

فاز تازه کالابرگ الکترونیک کلید خورد ، مصوبه تازه دولت درباره منابع یارانه نقدی

بر اساس مصوبه دولت، منابع یارانه نقدی مشمول بند تبصره 14 قانون بودجه از سازمان هدفمندی یارانه ها به حساب شرکت فارا از زیر مجموعه های وزارت رفاه واریز خواهد شد.

26 خرداد 1402
تعداد: (253)