موبایل، تبلت و گجت ها

راهنمای خرید 20 هدیه فرهنگی و هنری برای بچه ها به مناسبت روز کودک

به مناسبت روز کودک در این مطلب راهنمای خرید 20 هدیه فرهنگی هنری برای بچه ها (گروه سنی 3 تا 12 سال) را آماده کردیم. روز کودک تاریخی است که به ما یادآوری می نماید بچه ها هم مثل بزرگ ترها از حقوقی برخوردارند و نیازمند آموزش، سرگرمی، تغذیه سالم و تامین محیطی امن...

16 مهر 1402

افشای ظرفیت باتری آیفون سری 15 ، چقدر افزایش داشته است؟

پس از معرفی سری آیفون 15 در مراسم اپل که سه شنبه شب گذشته برگزار گردید، کم کم جزئیات بیشتری در خصوص این 4 گوشی فاش می گردد که یکی از جدیدترین آنها، ظرفیت باتری است.

25 شهریور 1402

سوژه تازه گوگل برای مسخره کردن اپل ، عکس

گجت نیوز نوشت: آیفون 15 و تجهیز آن به پورت شارژ USB C تحت فشار اتحادیه اروپا، سوژه گوگل شده تا در ویدیوی تبلیغاتی نو خودش به تمسخر آن بپردازد.

18 شهریور 1402

دانگ فنگ فنگون E5 کراس اوور پلاگین هیبریدی تازه بهمن موتور ، آنالیز تخصصی

دانگ فنگ فنگون E5 یا Landian E5 نمونه پلاگین هیبرید هفت نفره همان دیگنیتی بهمن موتور است که در چین با ظاهری تازه به فروش می رسد. این کراس اوور هیبریدی با موتور 1.5 لیتری و باتری های 17.52 کیلوواتی خود می تواند تا 1150 کیلومتر را بدون توقف پشت سر بگذارد. دانگ فنگ فنگون...

3 شهریور 1402

ییلاق سوباتان یکی از دیدنی ترین منطقه ها ییلاقی کشور است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، ییلاق سوباتان یکی از دیدنی ترین منطقه ها ییلاقی کشور است.

20 تیر 1402

زبان فارسی موجب تقویت هویت ملی بین اقوام ایرانی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، مهدی آذرمکان در این نشست که امروز، دهم تیر، با حضور علی بخشی زاده، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، محمد جعفر محمدزاده، رئیس شورای پاسداشت زبان فارسی معاونت صدا، یدالله گودرزی، دبیر دومین جشنواره آیین سخن و مدیران کمیته...

10 تیر 1402

اولکو، تامیو؛ اولین جزیره بدون گوشی هوشمند، با سفر به این جا موبایل خودتان را خاموش کنید

اگرچه مقاومت در برابر ایمیل های کاری و به روز رسانی شبکه های اجتماعی در طول تعطیلات برای بعضی سخت است، اما جزیره اولکو-تامیو در فنلاند از بازدیدکنندگان می خواهد که تلفن های همراه و وسایل ارتباطی خود را کنار بگذارند و از طبیعت لذت ببرند.

8 تیر 1402

طول عمر یک کارت حافظه SD چقدر است؟

کارت های حافظه SD و microSD سال هاست در انواع و اقسام گجت ها از دوربین های عکاسی گرفته تا گوشی های هوشمند و دیگر موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرند. با وجود اینکه طی چند سال گذشته بسیاری از گوشی ها پشتیبانی از کارت حافظه را کنار گذاشته اند، اما در هر صورت...

19 خرداد 1402

هایما s7 یا چانگان cs35؛ کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟، عکس

گجت نیوز نوشت: هایما s7 و چانگان cs35 به عنوان دو شاسی بلند مونتاژی پرفروش بازار ایران محسوب می شوند، اما از میان هایما اس 7 توربو و چانگان سی اس 35 کدامیک ارزش خرید بیشتری دارد؟

18 خرداد 1402

اگر قصد کاهش وزن دارید هر شب این 8 کار ساده را انجام دهید

حتی اگر در طول روز به انتخاب های غذایی سالم پایبند باشید، در ساعات سرانجامی شب و قبل از رفتن به رختخواب ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید که برنامه ی کاهش وزن شما را از مسیر خود منحرف کنند. در سرانجام یک روز پرمشغله، غذا می تواند از یک خوراکی ساده به منبعی...

3 اردیبهشت 1402

تارا با موتوری تازه روانه بازار می گردد

ایران خودرو میخواهد به زودی تارا با موتور نو EFP توربوشارژ و دنا پلاس توربو دوگانه سوز را به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با مشخصات این خودروها آشنا می شویم.

23 فروردین 1402

کشف اتفاقی فسیل 100 میلیون ساله در رستوران ، عکس

گجت نیوز نوشت: ردپای فسیل شده یک دایناسور در رستورانی چینی پیدا و به وسیله گروهی از محققان بین المللی تایید شد. قدمت این ردپا به 100 میلیون سال می رسد.

20 فروردین 1402

7 برنامه مناسب برای چت های گروهی

انتخاب برنامه مناسب برای چت گروهی بعدی شما مستلزم این است که به آنچه احتیاج دارید فکر کنید، از جمله حداکثر تعداد شرکت کنندگان، گزینه های سفارشی سازی موجود و موارد اضافی مانند تماس ویدیویی.

12 فروردین 1402

پرفروش ترین گوشی بازار چین هم آیفون است!

زومیت نوشت: آمار مؤسسه ای تحقیقاتی نشان می دهد آیفون 13 در ماه پایانی سال 2022 پرفروش ترین گوشی بازار چین بوده است.

9 فروردین 1402

4 علت برای اینکه چرا نهال گردو بکاریم!

در این بخش ما می خواهیم کمی هنجارشکنی نموده و به جای اینکه به مقدار سود یک باغدار در احداث باغ گردو بپردازیم، دیگر کاربردهای درخت گردو را به شما معرفی کنیم. کاربرد های درخت گردو به مقدار ای وسیع و متنوع می باشد که با اطمینان خاطر می توان گفت حتی برگ های...

29 اسفند 1401

قیمت مصوب زولبیا و بامیه اعلام شد

رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان، قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک 120 هزار تومان و برای واحدهای درجه دو، 100 هزار تومان مشخص شده است.

28 اسفند 1401

این گوشی ها برترین عکس را می گیرند ، 3 انتخاب از میان اندرویدی ها

گوشی های اندروید زیادی در بازار، مدعی اند که برترین امکانات برای عکاسی با گوشی را فراهم نموده اند، اما در واقعیت کدام گوشی ها بهتر هستند؟

21 اسفند 1401

چگونه از کتابفروشی های عضو سامانه خرید از کتابفروشی به صورت حضوری کتاب بخریم؟

به گزارش خبرنگاران ، علاقه مندانی که پیش از این در سامانه خرید از کتابفروشی ثبت نام نکرده اند به منظور تسریع در خرید حضوری قبل از حضور در کتابفروشی نسبت به ثبت نام در این سامانه به نشانی c.ketab.ir اقدام نمایند.

6 اسفند 1401

برترین هدیه برای مدیران؛ معرفی هدیه هایی نفیس و ارزشمند

به نظر شما برترین هدیه برای مدیران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ با نزدیک شدن به ایام خاص بعضی از شرکت ها به رسم یادبود هدایای تبلیغاتی برای مدیران سایر شرکت ها ارسال می نمایند. هدیه دادن به مدیران در نگاه اول شاید کار پیچیده ای به نظر برسد، اما با کمی...

25 بهمن 1401

ساعت های هوشمند چرا باعث خارش مچ دست می شوند؟

سال ها است که استفاده از ساعت های مچی در بین افراد جوامع مختلف رواج دارد، اما با ظهور ساعت های هوشمند، شاهد افزایش موارد خارش و ایجاد حساسیت های پوستی هستیم. محققان به آنالیز این مورد پرداخته و دریافتند این موضوع دارای دلایل متعدی است.

12 بهمن 1401
تعداد: (86)