هوش مصنوعی آمازون ارتقا داده می گردد ، سیستم آزمایشی خرید مبتنی بر سلیقه کاربران
به گزارش آب مایه حیات، آمازون یک سایت خریداری تازه موسوم به Scout را آزمایش می نماید که توصیه هایی برای خرید کفش، مبلمان و مواردی مشابه را برا اساس علاقه مندی های کاربر معرفی می نماید.
به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی ان بی سی، آمازون می گوید این سرویس نو را در دسته هایی که به ویژگی های بصری وابسته هستند می آزماید.
حتی با توجه به این که آمازون تجارت الکترونیک را در سیستم کاری خود قرار داده، احتمالا برای سایر سایت هایی که بیشتر بر روی خرید شخصی تمرکز دارند، تهمیداتی ویژه قرار دهد.
به عبارتی دقیق،آمازون یک سایت خرید را برای مصرف کنندگان آزمایش می نماید که دقیقا تعیین یست چه بازخوردی خواهد داشت. اما فعلا می دانیم قرار است توصیه هایی اتوماتیک به کاربران ارائه کند.
سرویس نو، Scout، از خریداران می خواهد به دوست یا نداشتن یک محصول رای دهند و با نشان دادن سایر محصولات بر اساس انتخاب های خود پاسخ دهند. برای مثال، اگر شما در پی یک میز قهوه خوری مستطیلی باشید،احتمالا گزینه های جستجوی بعدی شما نیز به همین ترتیب طبقه بندی می گردد.
آمازون با استفاده از تکنولوژی یادگیری ماشینی برای پاسخ دادن به یکی از نقدها دائمی سایت خود ایان داده است. این مکان بسیار جالب برای خرید موارد مختلف است.
همانطور که اشاره شد سرویس Scout برای مبلمان خانه، آشپزخانه و محصولات ناهار خوری، کفش های زنان، دکور خانه، مبلمان و ملحفه در دسترس است.
سخنگوی آمازون در بیانیه ای گفت:این یک راه نو برای فروشگاه آنلاین ما است که اجازه می دهد مشتریان به لیست میلیونی از اقلام و سرعت پالایش انتخاب بر اساس ویژگی های بصری دسترسی داشته باشند.
جالب است بدانید این خبر، سهام شرکت Wayfair برای فروش آنلاین مبلمان را در معاملات امروز 4 درصد کاهش داد و به 136.93 دلار رساند.
این آخرین قدم در کوشش های آمازون برای جابجایی سلایق مصرف کنندگان از دنیای جستجوی سنتی است.
منبع: انتخاب