پرجست وجوترین واژه های گوگل در 2020

به گزارش آب مایه حیات، پرجست وجوترین واژه های سال 2020 در وب گوگل ویروس کرونا بوده که با توجه به تغییری که همه گیری ویروس کرونا در زندگی مردم به وجود آورده است، منطقی به نظر می رسد.

پرجست وجوترین واژه های گوگل در 2020

گوگل با انتشار گزارش سالانه خود، پرجست وجوترین واژه ها در موتور جست وجوی این شرکت در سال 2020 را اعلام نمود که ویروس کرونا در صدر آن ها قرار داشت. فهرست پرجست وجوترین واژه ها در موتور جست وجوی گوگل نشان می دهد که دنیا در طول یکی از تاریخی ترین سال های اخیر به دنبال چه اطلاعاتی بوده است.

پرجست وجوترین واژه های سال 2020 در وب گوگل ویروس کرونا بوده که با توجه به تغییری که همه گیری ویروس کرونا در زندگی مردم به وجود آورده است، منطقی به نظر می رسد. پس از ویروس کرونا، نتایج انتخابات، کوبی برایانت، زوم و IPL در فهرست پرجست وجوترین کلید واژه ها در گوگل قرار گرفتند.

پرجست وجوترین واژه ها در گوگل نیوز شامل ویروس کرونا، نتایج انتخابات، ایران، بیروت و هانتا ویروس بود. پرجست وجوترین افراد در گوگل جو بایدن، کیم جونگ اون، بوریس جانسون، کامالا هریس و تام هنکس بودند. در گزارش گوگل آمده است 2020 سالی بود که در آن کاربران بیش از قبل برای یافتن پاسخ انواع پرسش ها جست وجو کردند.

جست وجوی کاربران برای امروز چه روزی است؟ و همچنین جست وجو برای دستور پخت غذا رکورد زد. در بخش چگونه درست کنیم؟ برترین جست وجو ها شامل این موارد بودند: 1- چگونه [مایع]ضدعفونی کننده دست درست کنیم؟ 2- چگونه ماسک صورت با پارچه درست کنیم؟ 3- چگونه قهوه زده شده درست کنیم؟ 4- چگونه با یک باند ماسک درست کنیم؟ و 5- چگونه یک ماسک بدون دوخت درست کنیم؟

گوگل بخش جدیدی به نام پرجست وجوترین ها برای واژه مجازی در سال 2020 معرفی کرد. از آنجا که بسیاری از فعالیت ها در سال میلادی جاری مجازی شد، این بخش بیشترین جست وجوی کاربران در زمینه مجازی را نشان داد که به این ترتیب بود:

1-سفر های مزرعه مجازی، 2-تور های موزه مجازی، 3- دربی کنتاکی مجازی، 4- یادگیری مجازی و 5- هواداران NBA مجازی. بر اساس گزارش سرچ انجین ژورنال، در بخش جست وجو با عبارت در دوران ویروس کرونا پرجست وجوترین ها از این قرار بودند:

1-بهترین سهامی که در دوران ویروس کرونا می توان خرید، 2- آشنایی در دوران ویروس کرونا، 3- باز بودن مطب دندان پزشک در دوران ویروس کرونا، 4- بیکاری در دوران ویروس کرونا و 5- استخدام در دوران ویروس کرونا.

منبع: فرادید

به "پرجست وجوترین واژه های گوگل در 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرجست وجوترین واژه های گوگل در 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید