نرم افزار و اپلیکیشن

انیمه Spy x Family به یک بازی بانمک تبدیل می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی (Groove Box Japan) به تازگی از بازی SPYxANYA: Operation Memories رونمایی نموده اند.

29 شهریور 1402

گرد و خاک PS5 راخراب می نماید ، توصیه های مهم برای نظافت کنسول بازی پلی استیشن

تجمع گرد و خاک زیاد روی پلی استیشن 5 شما می تواند باعث بروز مسائل دائمی و آسیب غیرقابل برگشت و اختلال در عملکرد این سخت افزار گردد.

19 مرداد 1402

5 بازی دیگر که HBO می تواند مانند لست آو آس اقتباس خوبی از آن ها بسازد

مجموعهٔ لست آف آس شبکهٔ HBO به همه نشان داد بازنویسی یک اقتباس تلویزیونی در سال 2023 چطور باید انجام گردد. کریگ مزین و نیل دراکمن اثری را خلق کردند که به راحتی حس و حال، اتمسفر و قلب تپندهٔ بازی را به نمایش می کشد و درعین حال ریسک هایی صورت گرفت تا محتویات...

15 تیر 1402

نقشه اسپایدرمن 2 دو برابر بزرگتر از بازی قبلی است؛ رفت و آمد در لحظه بین مایلز و پیتر

کارگردان خلاقیت بازی اسپایدرمن 2 اخیرا اعلام نموده است که میزان نقشه بازی تقریبا دو برابر نقشه ای است که در نسخه قبل ارائه شده بود.

21 خرداد 1402

کپی برداری سامسونگ از روی دست اپل، عکس

زومیت نوشت: مدل 2023 مانیتور M8 سامسونگ طراحی مشابه کامپیوترهای آی مک دارد و از یک سری ویژگی های مخصوص تلویزیون های هوشمند بهره می گیرد.

4 خرداد 1402

متا احتمالاً شبکه اجتماعی رقیب توییتر را در اواسط تیرماه راه اندازی می نماید

از زمانی که ایلان ماسک کنترل شبکه اجتماعی توییتر را در دست گرفته است، بخشی از کاربران دیگر مایل به فعالیت در این پلتفرم نیستند. درنتیجه احتیاج به یک شبکه اجتماعی جایگزین احساس می گردد. از مدت ها قبل در شایعات شنیده می شد که متا روی پلتفرم رقیبی برای توییتر...

31 اردیبهشت 1402

تیک آبی قدیمی از توییتر حذف شد

انتها وعده ای که ایلان ماسک چند هفته قبل برای حذف تیک آبی کاربران قدیمی توییتر داده بود، عملی شد و تیک آبی کاربرانی که برای آن پول پرداخت نکرده اند، رسما حذف شد.

1 اردیبهشت 1402

7 برنامه مناسب برای چت های گروهی

انتخاب برنامه مناسب برای چت گروهی بعدی شما مستلزم این است که به آنچه احتیاج دارید فکر کنید، از جمله حداکثر تعداد شرکت کنندگان، گزینه های سفارشی سازی موجود و موارد اضافی مانند تماس ویدیویی.

12 فروردین 1402

فیرات: داور ورق را به نفع ایران برگرداند!، طارمی را به من بدهید

سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا بعد از شکست تیمش مقابل ایران گفت: لحظه ای که به گل رسیدیم، همه چیز در بازی عوض شد. داور مسابقه ورق بازی را برگرداندند و همه چیز را به تیم ایران داد.

9 فروردین 1402

خطرات و عوارض گونه تراشی یا برداشتن چربی گونه

برداشتن چربی گونه یا عمل جراحی زیبایی گونه تراشی، تازه ترین مد زیبایی هالیوودی است و نتیجه اش کاملا چشمگیر است: چانه و تیغه فک فرد بسیار واضح و تیز، و استخوان های گونه اش برجسته و متمایز می شوند.

11 اسفند 1401

توییتر از 29 اسفند برای ارسال پیامک احراز هویت هزینه دریافت می نماید

زومیت: توییتر از تاریخ دوشنبه، 29 اسفند 1401 برای ارسال SMS احراز هویت دو مرحله ای از کاربران عادی هزینه دریافت می نماید.

29 بهمن 1401

نقص فنی تلسکوپ فضایی جیمز وب برطرف شد

تصویرگر مادون قرمز نزدیک و طیف نگار بدون شکاف (NIRISS) تلسکوپ فضایی جیمز وب از روز 15 ژانویه به علت یک خطای ارتباطی خاموش شده بود؛ اما مهندسان این مشکل را حل کردند و توانستند ابزار را به حالت عملیاتی کامل برگردانند.

16 بهمن 1401

کمی با کول رایس نابغه عکاسی با موبایل در سفرها

حتما برای خیلی از ماها این سوال پیش آمده است که مثلا چرا فلان عکس در اینستاگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی پر مخاطب اینقدر مجذوب کننده و زیبا به نظر می آید ولی عکس های من نه؟! حتما بسیاری از شماها در دل خود گفته اید بخاطر این است که عکاس آن عکس و تصویر حرفه...

4 بهمن 1401

سایه سنگین گوگل بر صنعت خودروسازی

دیجیاتو نوشت: با اندروید اتوموتیو راننده به امکاناتی مانند مسیریابی، پخش موسیقی، برقراری تماس صوتی و کنترل بعضی از قابلیت های خودرو از راه دور دسترسی دارد.

26 دی 1401

گوشی گلکسی وان 7 پرایم به روزرسانی شد ، چگونگی دریافت اندروید 9 پای برای سامسونگی ها

گوشی هوشمند گلکسی وان 7 پرایم یک به روزرسانی تازه برای اندروید 9 پای دریافت کرد. اهمیت این به روزرسانی از جایی است که نسخه اصلی این گوشی با مارشمالو عرضه شده بود.

29 آذر 1401

خبر جنجالی : نفوذ روس ها به ارتش امریکا !

دیجیاتو نوشت: کدی که تصور می شد متعلق به یک شرکت آمریکایی است و در هزاران اپ استفاده شده بود، در واقع در تملک یک شرکت روسی است.

24 آبان 1401

آئودی RS4 و RS5 کامپتیشن و کامپتیشن پلاس معرفی شدند

آئودی اخیراً مدل های پرفورمنس و عملکردی تر خودروهای RS4 آوانت (استیشن)، RS5 کوپه و RS5 اسپرتبک را به کاربران معرفی نموده است. این غول خودروساز آلمانی مدل های کامپتیشن و کاپتیشن پلاس را برای علاقه مندان به نسخه های اسپرت تر خودروهای مذکور روانه بازار خواهد...

18 آبان 1401

فیل اسپنسر: قیمت کنسول های ایکس باکس و گیم پس ممکن است افزایش پیدا کند

در مصاحبه جدیدی که فیل اسپنسر با وال استریت ژورنال انجام داده است، رئیس بخش بازی های ویدئویی مایکروسافت درباره احتمال افزایش قیمت کنسول ها، بازی ها یا سرویس گیم پس در آینده صحبت نموده است.

11 آبان 1401

مایکروسافت: هدفمان از تصاحب اکتیویژن بازی های موبایل است

اخبار خریده شده اکتیویژن (Activision) به وسیله مایکروسافت (Microsoft) هیچ وقت تمام نمی شوند. این خرید بزرگ ترین و یکی از عجیب ترین اقدامات مایکروسافت بود. با اینحال نشان می دهد که این شرکت تا چه حد به بخش ایکس باکس اهمیت داده و در پی گسترده تر کردن آن است.

11 شهریور 1401

چگونه جلوی چرخش اتوماتیک صفحه در بعضی اپلیکیشن ها را بگیریم؟

قابلیت چرخش اتوماتیک صفحه نمایش از همان ابتدا در آیفون و گوشی های اندرویدی وجود داشته و با بهره گیری از این قابلیت مثلا می توانید هنگام تماشای ویدیو های یوتیوب از تمام فضای نمایشگر بهره ببرید. با این حال اگر تمایلی به قفل کردن این قابلیت نداشته باشید،...

8 شهریور 1401
تعداد: (47)